Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2017-07-28, 23:52
  #73
Avstängd
Zeolites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elvira96
Feminister kritiserar inte islam.

Precis vad jag i princip skrev.

Citat:
Ursprungligen postat av oLf
Jag tycker att det är helt uppenbart att det är hur rumsrent som helst att hata judar men jag tycker inte att vi ska spåra ur tråden med en massa tugg om det.
Jag håller med om att det ibland verkar väldigt bekvämt att beskylla folk för antisemitism.

Islam däremot är helt fredad från kritik men det som oroar mest är självklart att de som egentligen borde vara islams naturliga fiende, feminism, snarare allierat sig med dem.

De (feministerna) är fullständigt hjärntvättade och kan inte processa information, den som inte sett intervjuerna med Bezmenov borde göra det.

Yuri Bezmenov.
"Feminists are useful idiots".
https://www.youtube.com/watch?v=vLqHv0xgOlc
Citera
2017-07-29, 00:01
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeolite
Precis vad jag i princip skrev.



De (feministerna) är fullständigt hjärntvättade och kan inte processa information, den som inte sett intervjuerna med Bezmenov borde göra det.

Yuri Bezmenov.
"Feminists are useful idiots".
https://www.youtube.com/watch?v=vLqHv0xgOlc

Jo jag såg den där för en tid sen, inte helt orimligt att det ligger sanningar i det han säger.
Citera
2017-07-29, 00:27
  #75
Medlem
papercut-ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roi
För att i en inavlad klankultur måste kvinnor ha beskydd. Sharia är en arabisk skapelse för att hantera araber, men syrier är såpass närbesläktade att de förmodligen skapar ungefär samma sociala system.

Syrianer ≠ Syrier
Citera
2017-07-29, 08:25
  #76
Medlem
Rois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av papercut-ninja
Syrianer ≠ Syrier
Kom på för sent att jag borde redigera till "assyrier". Trodde "syrian" bara var en anglifiering av "syrier", alltså härstammande från Syrien.

Hur som bör graden av "Sharia" korrellera med graden av inavel, vilket nog generellt är relativt lägre i kristna folkgrupper. Det har dock inte förhindrat ett och annat hedersmord.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback