Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-17, 21:11
  #1
Medlem
Hej! Lasrade min tatuering som jag har på låret för tre dagar sen, den är ganska liten. Nu tre dagar senare har den fått mer färg på sig. Den är mörkare och mer svart nu än vad den var innan jag lasrade. Hur kan det ha blivit så? Hur lång tid tar det innan man ser en effekt av resultatet?
Citera
2017-07-17, 21:28
  #2
Medlem
gringofarangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktiedino
Hej! Lasrade min tatuering som jag har på låret för tre dagar sen, den är ganska liten. Nu tre dagar senare har den fått mer färg på sig. Den är mörkare och mer svart nu än vad den var innan jag lasrade. Hur kan det ha blivit så? Hur lång tid tar det innan man ser en effekt av resultatet?

Kan du inte lägga upp en bild så vi får se?
Citera
2017-07-17, 22:09
  #3
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktiedino
Hej! Lasrade min tatuering som jag har på låret för tre dagar sen, den är ganska liten. Nu tre dagar senare har den fått mer färg på sig. Den är mörkare och mer svart nu än vad den var innan jag lasrade. Hur kan det ha blivit så? Hur lång tid tar det innan man ser en effekt av resultatet?

Det är möjligt att det är levrat blod som gör fläcken mörkare, det försvinner då sen när blodet bryts ner.
Citera
2017-07-17, 22:50
  #4
Medlem
AA-suiteds avatar
Du måste behandlas flera gånger om. Då fungerar det.
Citera
2017-08-04, 10:07
  #5
Medlem
Har nu snart gått tre veckor och det har inte hänt någonting med blekningen, tvärtom känns det som.. Gjorde tatueringen utomlands, kan det vara för myclet metall i färgen tro? Tatueringen är gråsvart lite åt det gröna hållet. Borde ha sett resultat efter tre veckor kan man tycka... Finna det ens någon som har lyckats med en laserbehandling??
Citera
2017-08-04, 10:14
  #6
Medlem
Dessutom fick jag varken sår eller blåsor när jag blev lasrad..
Citera
2017-08-04, 21:54
  #7
Medlem
janwindahls avatar
Pratade du inte med dom som utförde laserbehandlingen?

Det tar flertalet behandlingar att ta bort en tatuering. Det kommer att ta tid innan den är "helt" borta.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback