Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2023-08-17, 17:55
  #37
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillyBones
Jag frågade hur jag skulle göra om jag ville ha by handuk. Lämna in din gamla i receptionen så får du en ny var svaret. Vissa snubbar verkade valt bort badrocken och gick runt med en handduk runt midjan och en över axlarna istället.

Det var kul att prova på public dagen trots alla fluktare. Något alla med denna hobby borde testa på haha
men varför blir det inte gangbang?? fluktar man bara? och varför fluktade inte du??

onanerade fluktarna??
Citera
2023-08-17, 18:42
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingBrautHaaland
men varför blir det inte gangbang?? fluktar man bara? och varför fluktade inte du??

onanerade fluktarna??

Är man ett grabbgäng och tjejen går med på det så finns det nog inga hinder.
Man gör sin deal med en tjej och sen hittar man ett ställe i klubben eller på terrassen att nuppa på. Visst gick jag runt och kolla på vad som hände. De flesta spanar lite diskret medan andra sätter sig i princip bredvid och runkar.
Citera
2023-08-18, 03:20
  #39
Medlem
burksaltets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_gbg
Är det inte så att kvinnorna i Tyskland betalar inträde och räknas som besökare på klubben. Om man har bilder på aktuella kvinnor så räknas de som anställda och då tillkommer arbetsgivaravgifter o dyl. vilket skulle göra att priserna mycket högre vilket det inte gör i Schweiz där det finns en schablonskatt för sexsäljare per arbetsdag.

Japp, som jag förstått det som beror det på att tyska lagstiftningen gör det lagligt att sälja sex men många former av "pimp"-verksamhet är olagligt och det som kan klassas som det. Så kvinnorna får betala inträde själva (oftast dubbelt så mycket som manliga) och räknas då som fristående. Däremot bör klubbarna ha rätt mycket inflytande på de ändå. Skulle tro att om någon kvinna inte sköter sig så kan de bara neka de inträde, finns ju inget krav på att vem som helst ska få komma in på en privatklubb.

I schweiz är det annan lagstiftning så där kan kvinnorna vara anställda av klubben och tja, det ger både bra och dåliga effekter. Har faktiskt aldrig varit på någon klubb i schweiz så kan inte säga så mycket om det.


Citat:
Ursprungligen postat av BillyBones
Jag frågade hur jag skulle göra om jag ville ha by handuk. Lämna in din gamla i receptionen så får du en ny var svaret. Vissa snubbar verkade valt bort badrocken och gick runt med en handduk runt midjan och en över axlarna istället.

Det var kul att prova på public dagen trots alla fluktare. Något alla med denna hobby borde testa på haha

Mysko system. Med att lämna in handduken då, de andra klubbar jag varit på har haft tvättkorgar utplacerade lite överallt och man droppar den bara i den och sen kan gå och hämta en ny i receptionen, med olika resultat. Mainhattans sätt att ha en stor vägg med handdukar på hyllor där man bara kan gå och hämta är nog bäst.

Att gå runt med handduk istället för badrock är rätt vanligt också, en del föredrar det. Låter som du var där mitt på sommaren, då är det nog att föredraga också då det kan bli olidligt varmt med badrock.

Och japp, har försökt kolla runt lite (och frågade tom en fråga i allmänt om FKK men fick inget svar) och har inte hittat någon annan klubb som har detta koncept med en viss dag där det endast är gökande i public. Jag har lite exhibitionistiska drag så skulle nog gilla det Måste prövas iaf, men Schweiz är jäkligt dyrt.
Citera
2023-08-19, 16:05
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BillyBones
Hotell och flyg: 3500 SEK
Entre: 95x2 CHF
Sessioner 150x5 Full service och 100x1 Standard.
Kommunaltrafik för två dagar ca 500 SEK

Jag avslutade i kondom eller med HJ. Vill man ha CIM går det på en hundring extra.

Synd att CHF inte står i 7,50 kr längre.... Å andra sidan är ju EUR i princip uppe på 12 kr nu så knappt någon skillnad mot francen. Vi har en riktig skitvaluta.

Endast en hotellnatt?
Citera
2023-08-20, 08:28
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Synd att CHF inte står i 7,50 kr längre.... Å andra sidan är ju EUR i princip uppe på 12 kr nu så knappt någon skillnad mot francen. Vi har en riktig skitvaluta.

Endast en hotellnatt?

Ja verkligen, bättre att spendera nu innan det bli ännu jävligare.

Två nätter faktiskt. Hotellen utanför citykärnan kan man hitta till riktigt bra priser ibland, likaså flygen
Citera
2023-08-20, 18:54
  #42
Medlem
micke_gbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillyBones
Sessioner 150x5 Full service och 100x1 Standard.

Vilken av tjejerna var det som du tog en standardsession med? Tänkte på att du hade en "lite " sämre upplevelse med den ena tjejen.
Citera
2023-08-20, 19:23
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micke_gbg
Vilken av tjejerna var det som du tog en standardsession med? Tänkte på att du hade en "lite " sämre upplevelse med den ena tjejen.

Du tänker helt rätt i att det var den sämre sessionen och det var med Rebecca. Hon hade ett väldigt porrigt ansikte så jag var bara sugen på BJ och HJ.

När man tar standard så skiter receptionen om man håller tiden i rummet kortare. Och det märktes på hur förkastat hon ville tillbaka ut på golvet efter jag kom.

Så helt klart mer värt att ta det säkra före det osäkra och alltid ta full service
Citera
2023-08-28, 20:33
  #44
Medlem
Jag har varit nyligen i Globe och kan berätta att det är verkligen en av de bästa klubbarna. Tjejerna är väldigt heta och dansar då och då pole dance. Det är väldigt dyrt just nu för svenskar att besöka så förvänta dig att spendera mycket. Inträde 95 CHF, 10 CHF i deposition som återfås när du lämnar tillbaka handdukarna, normal service 150 CHF/30 minuter (kyssar, etc).
Rätt okej mat med två olika gratis meny-alternativ utöver extra maträtter som kostar. Det är väldigt varmt inne i rummen som inte har AC. Men fördelen med Globe är att du kan nästan knulla var som helst. Förvänta dig att det finns några snubbar som kommer och kollar (och ev. runkar öppet).
Jag tycker att det är helt klart värt att besöka åtminstone en gång.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback