Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2017-09-02, 10:08
  #73
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Så sant. Men jag kan ändå se poängen om det är menade åt män som agerar skjuts åt sina fruar eller flickvänner till och från köpcentret.
Det borde dock inte vara könsbaserat att få sitta i båsen utan vara något för de som betalat för att de ska kunna sitta där.
Kanske tanken är att fruarna skall kunna "stalla in" sina män här, utan att karlstackarna skall få några idéer om att hoppa över skaklarna.
Citera
2017-09-02, 10:12
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borriz
Kanske tanken är att fruarna skall kunna "stalla in" sina män här, utan att karlstackarna skall få några idéer om att hoppa över skaklarna.

Ja och då borde frun/flickvännen kunna köpa ett kort eller dylikt för att kunna få lämna dem där.
__________________
Senast redigerad av Statistenidittliv 2017-09-02 kl. 10:15.
Citera
2017-09-02, 17:22
  #75
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Ja och då borde frun/flickvännen kunna köpa ett kort eller dylikt för att kunna få lämna dem där.
Du menar något liknande barnförvaringen på IKEA?
He, he, nu tänker jag mer förvaring än lekpark.
Citera
2017-09-03, 11:49
  #76
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Ja och då borde frun/flickvännen kunna köpa ett kort eller dylikt för att kunna få lämna dem där.

Låter bra. Kvinnor bör betala för sina konsumtionsproblem.
Jag skulle personligen gärna se en kvinnofri kontorsmiljö, om jag vore fast i ett förhållande med ett billigt shoppingluder.
Så kan hon bränna sina pengar på diverse skit, medan jag sorterar retailbolagen ekonomiskt
Citera
2017-09-03, 11:55
  #77
Medlem
rostigamazons avatar
Kvinnor lämnar inte bort barnen när dom ska handla, utan sina män. För kvinnorna orkar inte höra, - Lugna dig, nu blir det för dyrt. - Har inte du såna tröjor hemma redan osv
Citera
2017-09-17, 20:55
  #78
Medlem
gralehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Så sant. Men jag kan ändå se poängen om det är menade åt män som agerar skjuts åt sina fruar eller flickvänner till och från köpcentret.
Det borde dock inte vara könsbaserat att få sitta i båsen utan vara något för de som betalat för att de ska kunna sitta där.

Eller hur!
Jag är skjuts till min sambo när han ska handla kläder o skor.
Jag får driva runt och blir infångade av Body Shop-personal som ska pracka på mig massa krämer som luktar syntetisk jordgubbe

Jag hade också velat ha nåt skoj tidsfördriv där jag kan hänga medan han letar kläder. Ofta finns ju spelbutiker man kan gå och provspela eller kolla nörderigrejer men ofta är det ganska fort avklarat alt. det är femtio miljoner snoriga ungar där :/
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback