Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-07-18, 17:20
  #13
Medlem
gert-johnnyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Så den ska ta bort missfärgningar och inte bleka? Då föreslår jag bikabonat eller bakpulver. Blanda med några droppar vatten så det blir en pasta och sen borstar du tänderna med det i 3 min. Bra även för tandsten har jag läst.
Första gången jag provade så borstade jag med vanlig tandkräm efteråt och kände efteråt att det kändes renare än när man bara använder tandkräm.

Jag skiter väl i det, pepsodent har funkat sen många år tillbaka och har då inte planerat att byta, ge tipset till dom som använder skiten istället.
Citera
2017-07-19, 08:21
  #14
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gert-johnnyz
Jag skiter väl i det, pepsodent har funkat sen många år tillbaka och har då inte planerat att byta, ge tipset till dom som använder skiten istället.
Så vad gafflar du om då, dryga fan.
Citera
2017-12-19, 20:45
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gert-johnnyz
Detta är en tandkräm som inte bleker dina tänder, utan istället tar bort missfärgningar och fläckar från tänderna och tar fram dess naturliga vita färg igen, hur bra är inte det??

Inga blekmedel
Inga peroxider (eller starka kemikalier)
8 patent – rekommenderas av tandläkare
Återställer tändernas naturligt vita färg
Tar bort fläckar från vin nikotin & kaffe
Kostar mycket mindre än blekning
Bra för känsliga tänder
Kliniska studier visade en dramatisk förändring , 63% vitare tänder efter bara en användning!

Bara att handla på alla!

Nån som vet vilket företag som ligger bakom detta troliga pyramidspel? Som det alltid är när det handlar om skumma saker på Facebook som tjejer säljer.
Enda jag har sett är "smile" och ett hjärta.
Citera
2017-12-19, 20:53
  #16
Medlem
Svarar mig själv.
Metro har redan gått på djupet med det hela, är ett företag som heter Nuskin som säljer tandkrämen via försäljare, som om får provision om dom lockar fler säljare som säljer, dvs pyramidspel.
https://www.metro.se/artikel/d%C3%A4...bookfl%C3%B6de
Citat:
Få når dock så långt. Enligt företagens egna dokument får bara runt 11 procent av alla europeiska distributörer som under de tre senaste månaderna köpt företagets produkter någon provision överhuvudtaget. En executive, 2,36 procent av alla aktiva distributörer, tjänar i genomsnitt runt 3 200 kronor i månaden. Bara drygt 1 procent tjänar mer än runt 10 000 svenska kronor i månaden. En sådan här affärsmodell är dock inte olaglig eller ovanlig. Inte heller faktumet att så få tjänar pengar, oberoende analyser visar att de flesta som rekryteras till sådan här affärsverksamhet förlorar pengar i slutändan.
Citera
2017-12-19, 21:08
  #17
Medlem
mainfurers avatar
Den klassiska Denivit har ju funnits sen minst 80-tal för att bleka tänder. Vet inte om den finns längre men den va fördjävla lam och söt. Var nog mest socker i den antar jag
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback