Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-17, 12:22
  #1
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Någon som lirat detta? Finns på pc och ps4. Spelade det igår. Ganska kort. 2 timmar. 30 min extra för några trophys. Väl kort kanske för 179 eller ens 139 som jag köpte det på sale men ångrar det inte. Var ett riktigt härligt spel. Fantastiska miljöer bra story och soundtrack. Fantastiska små historier om finch familjen. Är ett "walking simulator" så kanske inte passar alla.

Svårt att välja en favorit historia. Gillade lewis.
Även milton tror jag det var
. Sen även barbara med
. Sist kommer jag inte ihåg namnet men han som
.

Gillar man inte genren kommer detta inte förändra något gillar man den dock är detta helt klart ett måste.
Citera
2017-08-08, 21:48
  #2
Medlem
SheiiZus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Någon som lirat detta? Finns på pc och ps4. Spelade det igår. Ganska kort. 2 timmar. 30 min extra för några trophys. Väl kort kanske för 179 eller ens 139 som jag köpte det på sale men ångrar det inte. Var ett riktigt härligt spel. Fantastiska miljöer bra story och soundtrack. Fantastiska små historier om finch familjen. Är ett "walking simulator" så kanske inte passar alla.

Svårt att välja en favorit historia. Gillade lewis.
Även milton tror jag det var
. Sen även barbara med
. Sist kommer jag inte ihåg namnet men han som
.

Gillar man inte genren kommer detta inte förändra något gillar man den dock är detta helt klart ett måste.

Håller med om att spelet var en härlig story som jag definitivt tycker det var värt att pröjsa 150 pix för. Är ju mer en berättelse än ett spel men gillar man det så är det bara att köpa!
Citera
2017-08-09, 18:50
  #3
Medlem
Tampiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SheiiZu
Håller med om att spelet var en härlig story som jag definitivt tycker det var värt att pröjsa 150 pix för. Är ju mer en berättelse än ett spel men gillar man det så är det bara att köpa!

Tycker det är helt okej att pröjsa 150 spänn för två - tre timmars underhållning. Inte värre än att gå på bio liksom.

Hade glömt bort detta, så gott att du och TS påminde om det!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback