Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-17, 02:56
  #1
Medlem
Har absolut inga kunskaper när det kommer till att koda men har dock ett oerhört stort tålamod och många affärsidéer. Vet någon en sida där man kan skapa sin egen nätaffär utan att betala? Har många idéer men inte pengarna för att anställa någon eller betala för en färdig hemsida. Inga kommentarer om att jag ska lära mig koda eftersom att jag redan har försökt så många gånger men aldrig fattat.
Citera
2017-07-17, 03:12
  #2
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorSprutKant
Har absolut inga kunskaper när det kommer till att koda men har dock ett oerhört stort tålamod och många affärsidéer. Vet någon en sida där man kan skapa sin egen nätaffär utan att betala? Har många idéer men inte pengarna för att anställa någon eller betala för en färdig hemsida. Inga kommentarer om att jag ska lära mig koda eftersom att jag redan har försökt så många gånger men aldrig fattat.

Varför inte försöka söka lite? Första träffen på Google: http://www.driva-eget.se/nyheter/nat...smaforetagaren
Citera
2017-07-17, 03:17
  #3
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Varför inte försöka söka lite? Första träffen på Google: http://www.driva-eget.se/nyheter/nat...smaforetagaren
Alla dom tar ju betalt. Ts vill ha gratislösningar.
Citera
2017-07-17, 04:13
  #4
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
Alla dom tar ju betalt. Ts vill ha gratislösningar.
Ja, här serveras inte allt på silverfat. Tanken var att puckot själv skulle få leta lite.
Men här slipper båda idioterna leta: http://sv.storedo.com/
Citera
2017-07-17, 07:49
  #5
Avstängd
fartinyourfaces avatar
kör en sida med wordpress, billigt o enkelt. Sne måste du betala nog för en shop...

Få höra om din affärsplan lite lätt?
Citera
2017-07-17, 19:43
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fartinyourface
kör en sida med wordpress, billigt o enkelt. Sne måste du betala nog för en shop...

Få höra om din affärsplan lite lätt?

Om du får höra min affärsplan är den ju inte min längre, då kan ju vem som helst ta den
Citera
2017-07-17, 20:54
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorSprutKant
Om du får höra min affärsplan är den ju inte min längre, då kan ju vem som helst ta den

Vi kan bara ta den när du är ''färdig'' med sidan och göra den 50 gånger bättre. Det gäller din affärs ide med.
Citera
2017-07-17, 22:31
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewText
Vi kan bara ta den när du är ''färdig'' med sidan och göra den 50 gånger bättre. Det gäller din affärs ide med.

Exakt därför jag inte kommer berätta den. Tack för tipset om wordpress ska kolla in de där.
__________________
Senast redigerad av FarbrorSprutKant 2017-07-17 kl. 22:34.
Citera
2017-07-18, 00:52
  #9
Medlem
Shopify är ganska smidigt att använda.
Citera
2017-07-19, 06:53
  #10
Avstängd
fartinyourfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorSprutKant
Om du får höra min affärsplan är den ju inte min längre, då kan ju vem som helst ta den
Har ej tid och sno andras projekt. Vill bara kolla om du har något bra att köra på.

Tips som många ej gör, dom kollar ej av marknaden innan dom kör igång. Kolla upp vilka du ska tävla mot innan du ger dig in i leken.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback