Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-16, 23:56
  #1
Medlem
FiffelMonas avatar
Jag har haft min nyköpta Samsung j5 (2016 modellen) i lite mer än en månad. För kanske två veckor sedan så började högtalaren att aktiveras direkt när jag ringer eller svarar i ett samtal om jag inte har mina hörlurar i kopplade, då är allt som det ska. Så jag måste inleda alla samtal med att slå av högtalarfuktionen

Jag har inte pillat på någon inställning eller tappat den utan det blev så här från en dag till en annan. Någon som vet vad jag kan göra åt detta? I övrigt fungerar telefonen felfritt men det här problemet börjar bli irriterande nu, men det är inget problem som jag vill lämna in telefonen för direkt...

Är inte speciellt kunnig på mobiltelefoner men jag hoppas att problemet framgår. Om ni inte har koll men vet något annat forum där det finns kunniga personer så tar jag tacksamt emot en länk!

Tack på förhand
Citera
2017-07-18, 14:13
  #2
Medlem
supermassives avatar
Du skulle även kunna testa att återställa luren och se ifall problemet kvarstår eller om det har löst sig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback