Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2018-07-16, 00:57
  #85
Medlem
flaess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terrorfront
Näfyfan va sjukt avis ja är, ta gärna en bira eller 10 åt mig åsså. Fick inte ledigt ja så de blir 12 timmars hela helgen😧 Aja, fåla hoppas på en bra lineup nästa år åsså.
Tråkigt att höra. Borgholm Brinner, Skogsröjet och Sabaton Open Air återstår dock i sommar om ditt hårdrocksfestival-begär tar överhanden.

Årets upplaga var förbannat bra, men det var lite väl varmt för min smak samt att jag drack alldeles för mycket, så man är totalt sopslut idag. Följaktligen så drack jag även åt dig utan att det var meningen.
Citera
2018-07-16, 02:22
  #86
Medlem
mmas avatar
Bäst var nog belphegor, men flera var bra.

Behemoth är ju bra... men det är nästan så dom har blivit FÖR bra live, allt känns så jävla perfekt, och att han är en rockstar rimmar sådär med musiken? Nåja det är ju överjävla proffsigt framfört.
Citera
2018-07-18, 10:16
  #87
Medlem
Bäst för mig, utan inbördes ordning: Lacuna Coil, Behemoth & Watain

Följt av: Morgana Lefay, Soulfly, Carcass, Dråp, The Charm The Fury, Asagraum, At The Gates

Besvikelser: Belphegor, Cannibal Corpse
Citera
2018-07-18, 10:49
  #88
Medlem
katastrofernas avatar
Var det bara jag som såg Pestilence istället för Behemoth? Det var nog min höjdpunkt i helgen.
Citera
2018-07-19, 01:12
  #89
Medlem
flaess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katastroferna
Var det bara jag som såg Pestilence istället för Behemoth? Det var nog min höjdpunkt i helgen.
Jag befann mig också i gasklockan vid nämnda tillfälle. Jävligt bra spelning! Kul att de spelade så många låtar från Consuming Impulse och i synnerhet Testimony of the Ancients som enligt min mening är ett underskattat death metal-mästerverk.

Några andra höjdpunkter under festivalen var Soulfly (Marc Rizzos akustiska gitarrsolo!), At The Gates (tycks aldrig göra en dålig spelning), Cannibal Corpse (nostalgi deluxe!), Tribulation (måhända Sveriges mest lovande metalband för tillfället) och Watains eldfängda festivalavslutning!
Citera
2018-07-19, 21:18
  #90
Medlem
katastrofernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaes
Jag befann mig också i gasklockan vid nämnda tillfälle. Jävligt bra spelning! Kul att de spelade så många låtar från Consuming Impulse och i synnerhet Testimony of the Ancients som enligt min mening är ett underskattat death metal-mästerverk.

Några andra höjdpunkter under festivalen var Soulfly (Marc Rizzos akustiska gitarrsolo!), At The Gates (tycks aldrig göra en dålig spelning), Cannibal Corpse (nostalgi deluxe!), Tribulation (måhända Sveriges mest lovande metalband för tillfället) och Watains eldfängda festivalavslutning!
Riktigt bra! Jag blev lite full i skratt när jag såg att Mameli drack mjölk, den kan inte ha varit supergod i slutet av spelningen.
Citera
2018-07-27, 14:35
  #91
Medlem
Terrorfronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaes
Tråkigt att höra. Borgholm Brinner, Skogsröjet och Sabaton Open Air återstår dock i sommar om ditt hårdrocksfestival-begär tar överhanden.

Årets upplaga var förbannat bra, men det var lite väl varmt för min smak samt att jag drack alldeles för mycket, så man är totalt sopslut idag. Följaktligen så drack jag även åt dig utan att det var meningen.

Jo de sög duktigt må ja säga, ha ju som sett fram emot de hela året typ. Men aja, ja valde själv å byta jobb så då få man räkna med å ev inte få ledigt

Skogsröjet blev ja inbjuden på men de havererade åsså så ja få nog invänta v9 å Umeå istället😊

Bra du tog nå bira åt mig iaf😂
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback