Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-16, 11:57
  #1
Medlem
-spitzlix-s avatar
Tjena, undrar om el-cigg/vape skulle kunna maskera lukten från en spliff? Om jag röker vid te.x fönstret/under fläkten sen har fönstrena öppna på ventilation från rök som "smitit" samt vapear så det luktar annat än röka? Satt å fundera på detta igår och hade diskussion med polare så tänkte fråga det här på forumet istället.

Fridens.
Citera
2017-07-16, 12:11
  #2
Medlem
Goose420s avatar
Jo, det låter rimligt att det skulle lukta mindre om du började vädra/vaporisera. Ett annat tips är att sluta blanda med tobak så ska du se att det luktar bättre
Citera
2017-07-16, 12:47
  #3
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goose420
Jo, det låter rimligt att det skulle lukta mindre om du började vädra/vaporisera. Ett annat tips är att sluta blanda med tobak så ska du se att det luktar bättre
Jo, tycker det med faktiskt. Kört enbart tobak när damianan eller andra örter tar slut, tycker damianan knappt luktar något. Perfekt till brunt att mixa med. ^^
Citera
2017-07-16, 13:00
  #4
Medlem
Nej, men det luktar ju fortfarande hasch, att det luktar tobak är ju inte direkt nåt problem från lagens sida sett.
Citera
2017-07-16, 17:12
  #5
Medlem
MosDefinites avatar
Finns sånna små luktrenare att köpa för hyffsat billig peng som man typ ska andas ut igenom. Aldrig provat dock.
Men vejp e väl ganska luktfri? Bara vädra lite.
Citera
2017-07-16, 17:32
  #6
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanylballe
Nej, men det luktar ju fortfarande hasch, att det luktar tobak är ju inte direkt nåt problem från lagens sida sett.
Ptja tycker det luktar mindre iallafall, dofterna från e-juicen tar över lite.
Citat:
Ursprungligen postat av MosDefinite
Finns sånna små luktrenare att köpa för hyffsat billig peng som man typ ska andas ut igenom. Aldrig provat dock.
Men vejp e väl ganska luktfri? Bara vädra lite.
Sploofs? Dom funkar sådär tycker jag.

Nja, juicerna jag har nu luktar rätt kraftigt, hela rummet luktar Jordgubbstårta nu med hint av det bruna guldet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback