Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-16, 07:21
  #1
Medlem
Då var det dags igen. Den där ilande känslan som innfinner sig i de nedre regionen när man inte har haft tillräckligt mycket sex. Kände mig lite krasslig under helgen så mailade ledningsgruppen under söndagseftermiddagen och berättade att jag kommer vara borta måndag och tisdag.

Måndag morgon började därav väldigt lugnt och stilla och jag kunde gå igenom backpages iaktagandes annonserna som poppade upp allt eftersom morgonen fortskred. Mycket asiater som oftast är ett par hundra dollar billigare än aussies eller europeer. Just idag kände jag för att testa någon nytt dock och såg en trevlig annons som skvallrade om en trekant med två 20åringar från Venezuela, ayayay! $320 pickadoller (2000 sek) ville dom ha för besväret och det var ju väldigt överkommligt.

Iväg med ett sms och snabbt svar att dom kan se mig om 2 timmar, hinner precis iväg till min revisor för att lämna in årsredovisningen och deklarera. Perfekt timing! 10 minuter bilfärd senare står jag utanför ett hus i området Croydon, får lite dåliga vibbar eftersom det är helt nerdraget och ser lite ovårdat ut.
Nåväl, ringer på dörren och strax öppnar Carla, en liten nätt skönhet i svarta spets bh och trosor, som jag förstod var hon en av tjejerna som var inkluderat. Vi går längre in i huset och vi småpratar under tiden, helt okej engelska vilket är ett plus! Jag konstaterade att hennes rumpa är grym! Jag leds fram till någon slags madame som är i deras ålder och har på sig fula mjukisbyxor, ser ut som helvete men ler trevligt och frågar hur jag mår.

Threesome, correct Mr? Yes, correct säger jag och hoppas innerligt att hon inte är nummer tre! Okey, Sanita will be with you guys shortly, $320 please.

Jag leds in i ett rum med en säng och det är svinkallt. Shower, frågar Carla? Jag nickar och hon visar mig till ett badrum. Sakt och gjort, snart tassar jag mot sovrummet igen och det slår mig att det är fan ännu kallare naken.. Men jag lägger mig och Carla börjar massera mig, plötsligt hör jag Sanita öppna dörren och slinka ner och viskandes hälsa i mitt öra.

Jag vänder mig om, två riktigt heta latinamerikanska tjejer möter min blick, bh av på båda och brösten är c eller kanske D kupor varav Carla har plastikopererat sina väldigt nyligen etersom ärren fortfarande var ganska synliga. Inte mig emot, en suger medan jag slickar bröstvårtor och hånglar med den andra.

Dock är det så kallt att jag har svårt att få riktigt bra stånd udner längre tid, deras värmare har dessutom gått sönder. Suck.. Inte blir det bättre av att det bara är blowjob med kondom på så tyvärr inte mycket känsla. Men anstränger mig och medans Sanita runkar hårt och jag har ett hekto silikon i munnen så kommer jag skönt. Vi skrattar lite, pratar om sydney och om Venezuela och Carla berättar bland annat att hennes familj hade jobbat för Pablo Escobar när jag nämner att jag inte vart i venezuela men Colombia och Meddin för något år sedan.

På med en kondom igen och börjar knulla skönheterna. Som sagt, för kallt för mig och min prestation var under all jävla kritik, otroligt svårt att kunna vara hård i en miljö som närmast liknade en väldigt lokal istid. Men vad gjorde det egentligen, fick pumpat de båda, helt okej prestation från deras sida och de var ju helt otroligt snygga.
Kom en andra gång inne i Carla och vi gosade lite alla tre efteråt, vi hade till trots arbetat upp lite kroppsvärme! Lämnade $30 i dricks och slank ut genom dörren igen! Skön start på dagen!
Citera
2017-08-03, 03:01
  #2
Avstängd
Vad kul! Intressant att läsa
Citera
2019-07-27, 13:50
  #3
Avstängd
pethoms avatar
Det verkar som att de flesta insåg att den inledande texten endast var en mans fantasier.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback