Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-15, 21:54
  #1
Medlem
enmaestros avatar
Jag och en polare drog utomlands en vecka och kom hem för en tid sedan.
Till storyn hör att jag testat cannabis, hasch, alkohol, nikotin och aldrig känt mig beroende överhuvud taget eller negativa effekter alls.
Han påstår att han testat cannabis. Men säger sig självt vara, med lite toughguy attityd, immun. (yeah right) misstänker felbruk.. Sen såklart har han också testat alkohol och nikotin.

Ok, sjukt kort story för att inte tappa intresse. Jag får skriva tripprapporter istället senare:


Frågor:
1. Vilken borde enl. rykten eller erfarenhet vara bäst? Chupa eller Mitzarna.
(hittar noll om görna mitzar som vi fick på ex. pillreports osv. Finnsa inga som ser identiska ut.)
2. Kan de övriga drogerna förstört effekten av de gröna mitzarna? (känns föga troligt?)
3. Skulle vi ha slutat noja och tagit hela mitzarna istället för halva?
4. varför fick han ett så myckte sämre rus än mig?
5. Är det sant att första gången är bäst och man aldrig kommer uppnå samma rus igen?

I övrigt vill jag tillägga att jag känner faktiskt ett ganska ordentligt behov av mera chupachups i skrivande stund. Måste vara sjukt beroendeframkallande i.o.m att jag aldrig känt något med de övriga droger jag testat... Men det sägs de ju vara också.
Akta sig
Citera
2017-07-15, 22:16
  #2
Medlem
Man ska vara väldigt försiktig med att ta E för ofta och tätt inpå varandra, tar du E idag och dagen därpå blir det väldigt svårt att nå samma high eftersom man gjort slut på serotoninet i hjärnan som måste lagras upp.

Finns en FAQ om MDMA/E här på flashback som jag kan rekommendera att du läser igenom.
Citera
2017-07-15, 22:23
  #3
Medlem
Nu är det så att det inte är nyttigt att dra E flera dagar i rad. Och det lönar sig sällan. Och individuell känslighet kan variera. Och vad en dealer på en turistort säger skall tas med 3 nypor salt. Och ni borde läsa på mer om knark i allmänhet. Och jag borde inse att jag låter som den gamla griniga gubbe jag är.
Citera
2017-07-16, 04:12
  #4
Medlem
forfoxsakes avatar
1: Lita inte på rykten, men du måste ju söka dom på plats. Vore otroligt om någon här kunde ge ett bra svar.
2:Läs på istället för att knarka mer innan du tar mer MDMA, men några korta kan jag ge. Skadligt och obehagligt att rulla så ofta. Minst en månad skulle jag vänta, uppåt tre för att maxa ruset. Flera gånger på en vecka är bara jättefel.
3:Ja, om ni var rena från MDMA och liknande droger och var förberedda är en ordentlig, men absolut inte överdriven dos, the way to go från första början. 100-200mg är ett hyfsat intervall för att finna sin sweetspot. För lite är drygt, för mycket är jobbigt.
4:Kroppsvikt troligen.
5:Nä. Men börjar man punda det så förloras inte bara magin. Kan ge allvarliga depressioner och hjärnskador.
Softa lite, läs FAQ här och sök upp lite annan nyttig info som inte är tripprapporter. Slösa inte bort din lycka och ha en fin sommar 🙃
Citera
2017-07-16, 13:19
  #5
Medlem
enmaestros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forfoxsake
1: Lita inte på rykten, men du måste ju söka dom på plats. Vore otroligt om någon här kunde ge ett bra svar.
2:Läs på istället för att knarka mer innan du tar mer MDMA, men några korta kan jag ge. Skadligt och obehagligt att rulla så ofta. Minst en månad skulle jag vänta, uppåt tre för att maxa ruset. Flera gånger på en vecka är bara jättefel.
3:Ja, om ni var rena från MDMA och liknande droger och var förberedda är en ordentlig, men absolut inte överdriven dos, the way to go från första början. 100-200mg är ett hyfsat intervall för att finna sin sweetspot. För lite är drygt, för mycket är jobbigt.
4:Kroppsvikt troligen.
5:Nä. Men börjar man punda det så förloras inte bara magin. Kan ge allvarliga depressioner och hjärnskador.
Softa lite, läs FAQ här och sök upp lite annan nyttig info som inte är tripprapporter. Slösa inte bort din lycka och ha en fin sommar 🙃

Tack!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback