Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-15, 13:02
  #1
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
http://www.dw.com/en/defend-europe-i...ica/a-39702947

Citat:
The group plans to use their 40-meter (130-foot) ship to intercept smuggler boats before NGO groups can reach them and return them to the Libyan coast guard.
"Our goal is to step in where our politicians are failing and to do what is necessary to stop the deadly illegal migration into Europe," the group wrote on their crowd-funding page.

Vilka är dessa?
Är det något som t.ex. en Europeisk höger kan ställa sig bakom, för att motverka de marxistiskt organiserade massmigrantsmuglarna?
Citera
2017-07-15, 13:19
  #2
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
http://www.dw.com/en/defend-europe-i...ica/a-39702947



Vilka är dessa?
Är det något som t.ex. en Europeisk höger kan ställa sig bakom, för att motverka de marxistiskt organiserade massmigrantsmuglarna?

Smugglarna är knappast marxister, organiserade ja, men det är nog troligare att de för det för pengarnas skull. Dvs mer troligt att de är pt det kapitalistiska hållet.

Sen tror jag inte de här "hårda" killarna kan göra något förutom att sitta hemma hos mamma bakom skärmen o vara tuff..
Citera
2017-07-15, 13:47
  #3
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Smugglarna är knappast marxister, organiserade ja, men det är nog troligare att de för det för pengarnas skull. Dvs mer troligt att de är pt det kapitalistiska hållet.

Sen tror jag inte de här "hårda" killarna kan göra något förutom att sitta hemma hos mamma bakom skärmen o vara tuff..

Kollar du DW-länken, ser du att det är igång.
Det handlar inte om att vara tuff, snarare tvärt om. Identifiera svaghet och värna om den. Stärka den.

Jag läste att de är identitära... ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback