Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2017-08-13, 19:45
  #61
Medlem
SnobbenLs avatar
Hej jag tror att det är fler tjejer som vill ha en kille som är både snygg och välklädd men en kategori av tjejer vill ha killar som skiter i senaste modet.

Slutsats, köp det som alla andra snygga har om du vill optimera dina chanser.
Citera
2017-08-13, 22:39
  #62
Medlem
Frihetsministeriets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorEbba
Hej Flashback!

Jag har funderat mycket över det här med billiga kläder. Inget fel med det.
Låt säga att jag köper billiga kläder på typ gekås eller Ica.

Om jag är snygg, har ett vackert ansikte och en vältränad kropp, kan jag då få lika mycket tjejer som om jag hade köpt dyrare kläder?

Om hon är minst lika snygg, eller snyggare än dig och har högre krav på sina kläder hon bär så finns nog risken att hon kanske blir avtänd i varierande grad och hur viktigt det är för henne med statusgivande kläder. Du kan ju testa och se hur det går, och om du har bra självförtroende och inte låter dig påverkas av dina billiga skitkläder så lär det inte spela så stor roll. Men observera att detta också är något utav en klassfråga, så om du ska försöka ligga med överklasskärringar från Östermalm så kanske det inte är en så bra idé. Dock kan det nog vara så att de eventuellt blir "tänd" på dig och ser dig som ett "exotiskt" och ett potentiellt engångsligg, men jag tror nog inte de kommer se dig som en potentiell partner ifall du går omkring i kläder från Ica och Gekås.
__________________
Senast redigerad av Frihetsministeriet 2017-08-13 kl. 22:45.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback