Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-08-31, 12:19
  #37
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av growboss
Jag tror att han kommer skjuta sig själv i huvudet. Efter en konventionell sydkoreansk attack med understöd av USA och Japan och efter ett års stridande så kommer Kim se att han förlorar på frontlinjen och fiendesoldater närmar sig Kims huvudkvarter. Med svetten på pannan och kanelbullar som ligger på en plasttallrik så lägger Kim pistolmynningen mot pannan och avlossar ett skott. Sydkoreanska militärpoliser hittar senare spår av fett och slask på pistolen, förmodligen har han käkat lite av kannelbullarna på bordet. Man hittar även en 7Eleven påse, där man misstänker att Kim köpt sina kanelbullar.

Edit: självklart gjorde han sig i brallan också innan självmordet, efter att han såg soldaterna som var på väg att förstöra hans terrorvälde.

Eller så skaffar han en sambo som är dåligt material som när han ska sova står bredbent och skjuter honom. Sen skickas Kim iväg i ett paket i en bil som aldrig kommer fram.
Citera
2017-08-31, 13:51
  #38
Medlem
Christopher.s avatar
Mördad av sina närmaste är den troliga dödsorsaken, möjligen sin fru, barn eller någon general som aspirerar på makt.
Citera
2017-08-31, 17:23
  #39
Medlem
Dragonflashs avatar
Han dricker nog fel kopp kaffe som späds ut med radioaktivt materia. Typisk nordkoreansk nationaldryck.
Citera
2017-08-31, 17:36
  #40
Medlem
PlutoJs avatar
Jag tror att han slutar andas.
Citera
2017-08-31, 19:21
  #41
Medlem
Headshot from Seal Team Six vore helt rätt, gärna livestreamat.
Citera
2017-08-31, 19:27
  #42
Medlem
idiamin2s avatar
Han dör i en misslyckad robot uppskjutnig där han råkar skjuta upp den rakt upp så roboten trillar ner och exploderar där han och ledningen står.
Citera
2017-08-31, 20:15
  #43
Medlem
Magnet83s avatar
Så länge ingenting väldigt oväntat händer (alltså inte bara lite vapenskrammel och kukmäteri som vi är vana vid) gissar jag på att han dör vid 70+ av någon hjärt-och kärlrelaterad sjukdom. Både Il-sung och Jong-il dog ju när de var äldre av hjärtattacker.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback