Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-05, 20:03
  #433
Medlem
tomyhockeys avatar
Blev medlem i jula men för att handla på faktura så får du bli smartmedlem och de tar bisnode.
2018-02-05, 21:22
  #434
Medlem
Nej jag skickar inte ut min lista för då går det som det gör med snubben dom köpte kikaren.

Har du något nytt så skriv till mig så byter vi.
Har du Inget, så får du googla och lägga ner lite jobb 🙆‍♂️
// trådskaparen
2018-02-05, 21:52
  #435
Medlem
det går ju inte att handla nånstans snart!!
2018-02-05, 21:53
  #436
Medlem
tomyhockeys avatar
Jag har hittat en jävla bra sida kläder datorer smartphones möbler parfymer
Provade beställa en iphone x på 11.000 det gick inte igenom, provade en dator på 5000kr de funkade okej sedan provade jag en skäggtimmer 1000kr och en parfym det gick igenom
När jag loggar in på sidan så ser jag din beställning mottagen din beställning behandlas sedan står en pil ditt paket är på väg.

På fakturan betalsätt står det så här.

2. KREDITPRÖVNING. Sedvanlig kreditprövning samt kontroll mot eventuella övriga krediter inom Butikens namn koncernen görs. När vi tar del av uppgifter från en extern databas ska detta generera en omfrågekopia. Detta brev kommer att skickas till dig från det kreditupplysningsföretag som vi samarbetar med, Creditsafe i Sverige AB, Fabriksgatan 7, 412 50 Göteborg ("Creditsafe"). Om vi inte får kontakt med Creditsafe vid köptillfället kommer en kreditupplysning att inhämtas från UC AB, 117 88 Stockholm ("UC") och då skickas omfrågadekopian från UC. Att en kreditupplysning inhämtats visas endast för den som beställt upplysningen och för den som är omfrågad. Om du nekas kredit, har du rätt att erhålla information om anledningen därtill.


Kommer mina varor hem eller är de kört om de tar kreditupplysning .

Jag skriver hemsidan webb adress ifall jag får varorna . 😀
2018-02-05, 22:00
  #437
Medlem
tomyhockeys avatar
Jag fick mail att parfymen och skäggtrimern är på väg att packas...

Datorn verkar det som de kommer ta kreditupplysning ....
2018-02-05, 22:21
  #438
Medlem
tomyhockeys avatar
Jag blev lurad av summer86
Jag skickar en hemsida som jag handlade nyss https://www.ellos.se
Jag får PM från summer86 det funkar inte och jag får inte någon hemsida tillbaks.

Tycker att moderatorn spärrar summer86
2018-02-06, 00:41
  #439
Medlem
någon som kan pm:a lite bra fungerande sidor
har några som jag beställt ifrån senast idag o fått orderbekräftelse på att grejerna är på väg till mig.
2018-02-06, 01:26
  #440
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av summer86
hmmm alla töntar som vill byta sidor i pm? heder?

sen ber du om elektronik sidor i pm?

Ja, Jag tycker de är töntigt att man ska behöva BYTA sidor med varrandra, Sen om folk vill rekomendera sidor via PM för att inte random folk ska kanske upplysa dessa sidor om att folk försöker att utnytja deras sidor för man har skulder. Använd hjärnkontoret om du har något innanför pannbenet, Och de verkar du inte ha med tanke på att du verkar lura folk att sidor funkar när dom inte gör det för att få tag i fungerande sidor själv. Stick ifrån denna tråd äck*l
__________________
Senast redigerad av MacKillaZ 2018-02-06 kl. 01:34.
2018-02-06, 04:51
  #441
Medlem
Lurad? Skrev klart och tydligt att jag vill ha nya sidor och ingen gammal skit. Men ger dig en sida här zalando.se

Lycka till

Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
Jag blev lurad av summer86
Jag skickar en hemsida som jag handlade nyss https://www.ellos.se
Jag får PM från summer86 det funkar inte och jag får inte någon hemsida tillbaks.

Tycker att moderatorn spärrar summer86
2018-02-06, 07:17
  #442
Medlem
Ännu en lallare som inte är värd min tid men visst. Det är jag som skapade tråden så du är hemma hos mig nu. Håll er till ämnet!


Citat:
Ursprungligen postat av MacKillaZ
Ja, Jag tycker de är töntigt att man ska behöva BYTA sidor med varrandra, Sen om folk vill rekomendera sidor via PM för att inte random folk ska kanske upplysa dessa sidor om att folk försöker att utnytja deras sidor för man har skulder. Använd hjärnkontoret om du har något innanför pannbenet, Och de verkar du inte ha med tanke på att du verkar lura folk att sidor funkar när dom inte gör det för att få tag i fungerande sidor själv. Stick ifrån denna tråd äck*l
2018-02-06, 07:29
  #443
Medlem
Btw detta fick jag ifrån Ellos

Tack för din ansökan om betalning med faktura/konto

Hej ××××

Vi kan för närvarande inte bevilja dig faktura/konto.

Har du frågor angående din ansökan är du givetvis välkommen att kontakta vår kundservice på 033-435 75 00 eller*betala@ellos.se

Varma hälsningar
Ellos





Citat:
Ursprungligen postat av MacKillaZ
Ja, Jag tycker de är töntigt att man ska behöva BYTA sidor med varrandra, Sen om folk vill rekomendera sidor via PM för att inte random folk ska kanske upplysa dessa sidor om att folk försöker att utnytja deras sidor för man har skulder. Använd hjärnkontoret om du har något innanför pannbenet, Och de verkar du inte ha med tanke på att du verkar lura folk att sidor funkar när dom inte gör det för att få tag i fungerande sidor själv. Stick ifrån denna tråd äck*l
2018-02-06, 08:08
  #444
Medlem
tomyhockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av summer86
Lurad? Skrev klart och tydligt att jag vill ha nya sidor och ingen gammal skit. Men ger dig en sida här zalando.se

Lycka till


Soppajävel jag har skrivit om zalando tråden och hur den funkar , du är skitkstövel som samlar på alla sidor här eventuellt mailar butikerna . Dra år helvete.
Moderators spärra den här jävla skitstöveln .

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback