Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-09, 02:11
  #25
Medlem
Någon som kan tipsa l. Lite sidor där man tex kan köpa elektronik spel kläder exetra på faktura trots krono och anmärkningar vore guld värt
2017-10-12, 17:49
  #26
Medlem
Devotis avatar
Någon som vet om någon data sida & kläder som kan dela med sig?
2017-10-13, 19:23
  #27
Medlem
Att företag säljer på kredit utan att kontrollera om personer har betalningsanmärkningar/skulder hos KFM ligger väldigt nära att de får skylla sig själva enligt min personliga åsikt. Jag noterar dock att beställa saker utan intention att betala är bedrägeri, huruvida företag väljer att gå på det spåret låter jag vara osagt men jag skulle önska att det var fler.
2017-10-18, 10:32
  #28
Medlem
Hej alla, någon som vet vart man kan beställa kläder ?
eller ännu bättre ett lån kanske trots fogden? så man kanske till o med har råd betala hyra och fylla kylskåpet med lite mat.
Har också lite sidor att komma med, pma gärna.

Mvh ledsen tjej
2017-10-25, 07:22
  #29
Medlem
Fick hem på faktura från racerdepan.se för 8900:- och då har jag skulder precis överallt och haft i många år
2017-10-25, 07:22
  #30
Medlem
Även på patroner.se gick det på faktura för mig
2017-10-28, 15:59
  #31
Medlem
Jag har 3 sidor där du kan handla på faktura. Allt ifrån märkesskor till bioljud samt några hyfsade lurar, inte dom senaste, mest recovery telefoner som blivit utbytta med fel som sedan repareras. (Nyaste jag hitta galaxy s6 samt iphone 6s )

Har beställt för ca 6-7000 på varje sida vilket funkat, inte testat maxgränsen, men går troligtvis.

Pma med vad ni har, så hoppas jag inte att det är några luffarsidor som dom flesta skickar, vilket är fruktansvärt pissigt.
2017-10-29, 08:50
  #32
Medlem
Har en sida för kläder som funkar,sen en med elektronik Max gräns 1500 annars går det inte.sen har jag fått hem en flytoverall för 1799 från en sportfiske sida.skicka nåt tillbaka så skickar jag några bra sidor tillbaka.inga jävla skitsidor med tvättmedel eller rakhyvlar o skit.happy shopping i nästa vecka ska jag hämta mer paket som är på väg.känns som julafton varje gång😀
2017-10-29, 14:47
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chromestained
Inte särskilt många av de sidor som tipsas om som funkar, är det nån som har butiker där köpen har större chans att gå igenom?
Jag bidrar givetvis med sidor, men inte sålänge tipsen jag får har klarna, billmate osv..

Jag har en sida som inte dykt upp här än som jag kan byta , har beställt för över 2000 och plockat ut, byter gärna
2017-10-29, 21:25
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zinkat6377
Jag fått från jobi.se två gånger på 900kr skor.

Ja, de tog kreditupplysning på mig kan jag säga.

Nån som vet något om det står så här vad det betyder?

PostNord har fått elektronisk information om din leverans som nu är hos avsändaren eller på väg till PostNords terminal. Spårningsinformationen uppdateras när leveransen har ankommit terminal
2017-10-29, 22:07
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bongotrumm
Ja, de tog kreditupplysning på mig kan jag säga.

Nån som vet något om det står så här vad det betyder?

PostNord har fått elektronisk information om din leverans som nu är hos avsändaren eller på väg till PostNords terminal. Spårningsinformationen uppdateras när leveransen har ankommit terminal

Jobi fungerade inte för mig fick mail senare att dom har avbrutit min order.

det där betyder att ditt paket kommer snart skickas mer eller mindre.
2017-10-31, 00:21
  #36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janolovf
Jobi fungerade inte för mig fick mail senare att dom har avbrutit min order.

det där betyder att ditt paket kommer snart skickas mer eller mindre.

Jo, men det avbröts. Alltså det var på väg sen så skickades det aldrig. Kan uppge sajt i pm

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback