Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-07-14, 20:20
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Har du testat en TENS-apparat någon gång? De är ganska billiga, masserar musklerna på djupet (seriöst, man är lika lealös som en nyfödd bebis efteråt), och du kan generera så många orgasmer du vill innanför hemmets trygga väggar.
Jag har en TENS som jag använder vid skador så provade den 10 minuter på ländryggen nu, men med den så klarade jag mig ifrån orgasmer.
Citera
2017-07-14, 23:23
  #26
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Det är framförallt svanken/ländryggen som verkar ha någon koppling till klitoris.

Oh, detta känner jag igen.

Jag vet exakt vilken punkt du menar.

Det jag tänker är att du bara kan be din massör att undvika detta område helt enkelt?
Citera
2017-11-03, 18:29
  #27
Medlem
Douche-chills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Någon som har tips på hur man kan undvika att få orgasmer man inte vill ha?

Nu har det hänt 3 gånger att jag har fått orgasm när jag fått massage (3 olika massörer), och det är så grymt pinsamt så jag måste få stopp på eländet.
Att få orgasm pga massage i ryggslutet när man går till en leg. massageterapeut låter mycket opassande och jobbigt (även om orgasmer annars är en trevlig företeelse).

Märkte personerna som masserade dig att det hände? Hur reagerade dom i sådana fall?
__________________
Senast redigerad av Douche-chill 2017-11-03 kl. 18:31.
Citera
2017-12-17, 14:37
  #28
Medlem
Håller på att utbilda mig inom massage och som massör kommenterar man inte sånt och låtsas som ingenting. Såvida du inte skriker "Ohhh God Riiiiiiiight theeeeere" eller dylikt dvs

Tycker du ska fortsätta gå på massage och jobba med din värk och stelhet. Kanske om du går till samma massör hela tiden att det blir rutin och inte så spännande? Om inte annat blir det lättare att ta upp ämnet om du känner det behovet. Jag tror inte din massör nånsin kommer yppa ett enda ord eller blick i ämnet.
Citera
2017-12-18, 13:47
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blublang
Håller på att utbilda mig inom massage och som massör kommenterar man inte sånt och låtsas som ingenting. Såvida du inte skriker "Ohhh God Riiiiiiiight theeeeere" eller dylikt dvs

Tycker du ska fortsätta gå på massage och jobba med din värk och stelhet. Kanske om du går till samma massör hela tiden att det blir rutin och inte så spännande? Om inte annat blir det lättare att ta upp ämnet om du känner det behovet. Jag tror inte din massör nånsin kommer yppa ett enda ord eller blick i ämnet.
Utöver att det är pinsamt så tycker jag ju att det är taskigt att utsätta en massör för det, därför har jag undvikit massage en tid. Istället har jag gått till en naprapat och med tanke på hur sadistisk han är så är jag där inte det minsta orolig för att få orgasm, men avslappningen som massage ger uteblir ju helt.

Men nu har jag lärt känna en massör privat som tjatar på mig om att jag verkligen skulle behöva massage, så nästa gång det kommer upp så kanske jag bara rakt ska förklara varför jag tackar nej. Fast att min kropp är totalt opålitlig känns som ett jobbigt pinsamt ämne...
Citera
2017-12-18, 17:19
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Utöver att det är pinsamt så tycker jag ju att det är taskigt att utsätta en massör för det, därför har jag undvikit massage en tid. Istället har jag gått till en naprapat och med tanke på hur sadistisk han är så är jag där inte det minsta orolig för att få orgasm, men avslappningen som massage ger uteblir ju helt.

Men nu har jag lärt känna en massör privat som tjatar på mig om att jag verkligen skulle behöva massage, så nästa gång det kommer upp så kanske jag bara rakt ska förklara varför jag tackar nej. Fast att min kropp är totalt opålitlig känns som ett jobbigt pinsamt ämne...

Hur mycket tror du det märks? Jag(kille) stönar och gnyr också en del på massage. Ibland röststön, ibland andas häftigt, ibland paus i andningen. Ibland somnar jag, ibland ryser jag av gåshud, ibland skrattar jag osv. Det är väldigt olika beroende på mood faktiskt.

Tror inte att du ska känna att du utsätter någon för detta, de tar upp det på nåt sätt om de känner att de undrar eller vill påpeka något.

Som massör hade jag hellre haft en någon som (skamset) njuter än någon med äckliga fötter och hud. Att någon njuter är lite som en komplimang trots allt. Ett par smutsiga fötter och hud som behöver skrubbas känns mer som någon avsiktligt provocerar mig till att säga ifrån.
Citera
2017-12-18, 18:42
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blublang
Hur mycket tror du det märks? Jag(kille) stönar och gnyr också en del på massage. Ibland röststön, ibland andas häftigt, ibland paus i andningen. Ibland somnar jag, ibland ryser jag av gåshud, ibland skrattar jag osv. Det är väldigt olika beroende på mood faktiskt.

Tror inte att du ska känna att du utsätter någon för detta, de tar upp det på nåt sätt om de känner att de undrar eller vill påpeka något.

Som massör hade jag hellre haft en någon som (skamset) njuter än någon med äckliga fötter och hud. Att någon njuter är lite som en komplimang trots allt. Ett par smutsiga fötter och hud som behöver skrubbas känns mer som någon avsiktligt provocerar mig till att säga ifrån.
Jag vet faktiskt inte hur mycket det märkts eller om de överhuvudtaget märkt det, för jag har inte vågat möta deras blickar efteråt och de har inte sagt nåt.

Min man påstår att jag inte kan vara tyst när jag får en orgasm, men jag har ju känt när det närmat sig och försökt både vara tyst och stilla, fast hur väl jag lyckats vet jag inte.

Fötter och hud är rent och lent iallafall😊, får hoppas det kompenserar lite för eventuellt obehag massören känner om jag vågar testa igen!
Citera
2017-12-19, 21:25
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Fötter och hud är rent och lent iallafall😊, får hoppas det kompenserar lite för eventuellt obehag massören känner om jag vågar testa igen!

Ja, strunta i vad folk tycker. Det är så lätt att lägga band på sig för något som kanske inte ens uttalats. Ju äldre man blir desto mer uppenbart blir det att man måste prioritera sig själv, ingen annan gör det nämligen.
Citera
2017-12-20, 08:03
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blublang
Ja, strunta i vad folk tycker. Det är så lätt att lägga band på sig för något som kanske inte ens uttalats. Ju äldre man blir desto mer uppenbart blir det att man måste prioritera sig själv, ingen annan gör det nämligen.
Det går emot hur jag är att utsätta en massör för orgasmrisken utan att förvarna om det och kolla om det är ok, för en del kan säkert uppleva det som obehagligt och det känns lite som att tvinga min sexualitet på någon.

Men jag har tagit upp det nu med massören jag lärt känna, och hennes reaktion var bara ”Häftigt, det har jag aldrig varit med om tidigare!”. Så det känns mer ok att prova nu iallafall, även om jag tänker planera in att göra slut på orgasmerna innan massagen för att minska risken för att det händer.

Får hoppas du slipper såna som mig när du är klar med utbildningen😊!
Citera
2017-12-20, 08:46
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
och det känns lite som att tvinga min sexualitet på någon.
...
Men jag har tagit upp det nu med massören jag lärt känna, och hennes reaktion var bara ”Häftigt, det har jag aldrig varit med om tidigare!”.

Sex fascinerar såklart. Känns bra att du har så bra kontakt med henne att det inte behöver bli en obehaglig upplevelse för någon av er.

Jag känner likadant med påtvingad sexualitet, och faktiskt även närhet som jag både älskar(när jag vet att det är ok och det för mig känns rätt) och naturligt ryggar ifrån. Massörerna ruskar rätt ofta på mina armar och ben och ber mig försöka slappna av.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback