Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-13, 02:00
  #13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av graleh
Hej!

Hur länge stannar egentligen rester från hasch i kroppen när man rökt resp ätit?

Jag pratade idag med en naturläkare eller vad man säger, som sa att om man rökt på så kan det stanna i t.ex. levern i ett år. Under detta året kan man alltså få trippar o sånt från ingenstans, i synnerhet men om man försöker avgifta sig.

Jag fick aningen panik eftersom jag har rökt och fått dålig tripp och därför är livrädd jag ska få nån tripp från ingenstans.

Hilfe?

Jobbar naturläkaren åt regeringen med? För det verkar som det.
Citera
2017-08-13, 09:26
  #14
Medlem
the juntos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Du måste vila , du låter utbränd .
Alltså extrem känslig .

Den bästa medicinen e sömn, ät 4 ggr om dagen . Vätska , frisk luft . Promenader.
Lev ett väldigt enkelt liv nu ett bra tag. Hämta kraft .

Stressa ej upp dig å läs massa information . Kolla ej på Facebook osv

Lev stillsamt å tex baka en dag , se någon rolig film.

Du kommer återhämta dig rätt fort när du låter dig själv hämta kraft.

Hämta kraft kan va att lägga sig ner i soffan , blunda och inte göra någonting . 20 min
Tänk gärna på något du gillar i livet .

Ta en dag i taget , stressa ej upp dig för framtiden .

Bra skrivet. Snubben verkar tok nojig..
Citera
2017-08-14, 12:23
  #15
Medlem
gralehs avatar
Okej, tack alla för era svar!

Japp jag har psykisk ohälsa i botten men haft det i schack ett par år. Dock har jag gått igenom fett mkt skit det senaste året så det var väl bara en fråga om när helvetet skulle braka loss.

Japp jag är utbränd, enligt läkarna. Kört slut på mig själv totalt. Men det är kaos i min hjärna med PTSD-problematik samt kontrollbehov som skapar tråkiga tankemönster i huvudet.

Ja 'snubben' är toknojig. Hade inte bett om råd på Flashback om jag inte var toknojig Och läkarna har inte satt OCD på mig som diagnos på mig för att det är roligt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback