Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2017-08-05, 17:22
  #61
Medlem
Hollyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsAnonymiss
Sluta ljug. Orka hitta på grejer för att få lite ryggdunk. Vet inte vad han har för sexualitet eller preferenser, men att det skulle golas är bara bull.

Du din luffare vet inget så knip.
Emil är en GOLBÖG men jag har inte påstått att det var därför han blev skjuten din inavlade gök. Läs om och läs rätt. Emil är en riktig sångfågel. Satt i i ett videorum som länkades genom en rättegång och emil sjunger som värsta kanariefågeln...så MsAnonymiss ta du och sug på en karamell eller en klubba
Citera
2017-08-07, 21:05
  #62
Medlem
MsAnonymisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hollyd
Du din luffare vet inget så knip.
Emil är en GOLBÖG men jag har inte påstått att det var därför han blev skjuten din inavlade gök. Läs om och läs rätt. Emil är en riktig sångfågel. Satt i i ett videorum som länkades genom en rättegång och emil sjunger som värsta kanariefågeln...så MsAnonymiss ta du och sug på en karamell eller en klubba

Haha ge dig nu. lätt att sitta på fb och dra historier när man tror att ingen kan rätta ens lögner
Citera
2017-08-21, 02:32
  #63
Medlem
drinkandfuckgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsAnonymiss
Haha ge dig nu. lätt att sitta på fb och dra historier när man tror att ingen kan rätta ens lögner
Lol, kan du suga kuk eller kan du hålla käft? Har du inget sakligt att skriv mer än "ha rätt" så föreslår jag svart färg på kuken.
Citera
2017-08-25, 09:37
  #64
Medlem
Lägg ner pajkastningen nu. Ni påstår att Emil blev skjuten. Är detta ett smeknamn eller har Emil ett "svenskt" namn och utländsk bakgrund? Personen på bilden (sidan 3?) Är har ju mörk hy.
Citera
2017-09-05, 09:24
  #65
Medlem
Hollyds avatar
Golbögen Emil gick och skröt att han gick mma' en örfil och en avi hade räck för att sänka skithögen.
Jo han är svensk men mörk till utseendet. Jo jag känner grisen mkt väl.
Citera
2017-09-10, 08:56
  #66
Medlem
Hur kan Hollyd bli avstängd när det var Hollyd som hotades att bli uthängd av jonte 4???
Det är ju alldeles uppåt väggarna!!!!
Citera
2017-10-21, 07:06
  #67
Medlem
Hollyds avatar
Jonte 4! Din luffare. Kan du läsa???
http://www.gp.se/nyheter/gp-granskar...s-in-1.4745054
Citera
2017-11-22, 16:10
  #68
Medlem
Host host''' vad tysta ni blev när Hollyd fick rätt om den här Em*l
Jonte4 vad säger du och MsAnonymiss. Tycker ni ska försvinna och gömma er' fy vad skämmigt för er, ni som skriker högst. Hahahaha
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback