Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-07-12, 21:27
  #1
Medlem
Alltså jag har världens problem. Min nya kille som jag snart ska träffa säger att det bästa han vet är att bli avsugen. Fullt ut då alltså. Jag kan säga som så att jag aldrig nånsin sugit av en kille fullt ut. Jag är typ livrädd att börja spy eller tok klökas. Jag vill väldigt gärna göra detta att ge han fullt ut.Jag älskar honom jättemycket och vill ge han njutning till max så han inte tycker jag är en dålig sexpartner å en fegis. Man vet ju hur sperma luktar och det luktar ju inte hallon direkt. Och just sprutet som kan komma i en väldig fart. Alltså nu måste jag fråga er som är erfarna. Är det obehagligt för er tjejer som ger era killar avsugningar fullt ut. Hur vänjer ni er vid smaken och när killen sprutar rejält och hårt?
Citera
2017-07-12, 21:34
  #2
Medlem
TooOldForThiss avatar
Hej brevskrivaren!

Det finns grovt generaliserat tre typer av kvinnor när det kommer till att ta satsen i munnen: 1) Hon som gör det för att hon gillar det. 2) Hon som gör det för att hon går igång på sin partners njutning. 3) Hon som inte gör det.

Du verkar placera dig i kategori två. Mitt tips är att inte gå fullt ut direkt. Du kan exempelvis på ett eller annat sätt smaka på din partners kroppsvätskor. Kanske när du har gett honom ett handarbete och det finns spår kvar på din hand?

Är det vidrigt kanske det är bättre att flytta över till kategori tre.

Vänligen, BULLEN
Citera
2017-07-12, 21:40
  #3
Medlem
KaptainKushs avatar
Tjolahopp på dig kära vän!

Alla som kan prata kan lära sig att suga, men det krävs mycket övning. Sug som vanligt, men utan att röra på läpparna. Då verkar det som att kommer någon annanstans ifrån. Om man träffar en som rör på munnen kan man få tro att det är den som pratar.

HejSvejs!

Berra
Citera
2017-07-12, 21:44
  #4
Medlem
NoTruces avatar
Jag tycker du ska prata med din kille om det här. Det viktiga är inte att han ska få ut maximal njutning av dig på en gång (jag antar att ni är i början av förhållandet) utan att det ska fungera på sikt. Alltså kan det inte vara fel att låta honom förstå på olika sätt att du visst finner honom attraktiv, men att du kanske inte är redo att dricka från tappen riktigt än. Är han värd att hålla fast vid kommer han att acceptera detta.

Lycka till!
Citera
2017-07-12, 22:03
  #5
Medlem
Avsugningar ska vara ett nöje, så gör ingenting du inte vill. Om du vill ta sperman i munnen så kan du känna på pungen när sprutet närmar sig, men annars kan du ju be mannen förvarna lite.

Sperma smakar inte så mycket tycker jag, men behåll den inte i munnen utan svälj snabbt. Tar du honom djupt när han sprutar så känner du inte smaken, men det kan ju kräva en del träning.
Citera
2017-07-12, 22:55
  #6
Medlem
Xer0s avatar
Låt han styra och hålla i håret så ordnar det sig. Kan säga att deepthroat nog är det bästa man kan uppleva.

Lite spya spelar ju ingen roll, bara najs när det är messy som en kvinna sa till mig.

Och du skall naturligtvis kräva att han slickar dig tills du kommer efteråt, annars är det ingen deal. Du måste ju också få ut nått av det hela.
__________________
Senast redigerad av Xer0 2017-07-12 kl. 22:58.
Citera
2017-07-13, 06:44
  #7
Medlem
Du kan alltid träna upp dina skills och reflexer med hjälp av en ketchupflaska. Byt ut innehållet mot äggvita för att det hela ska bli så verklighetstroget som möjligt. Lycka till!
Citera
2017-07-13, 08:08
  #8
Medlem
Men ta satsen i ansiktet bara, det kommer han att tycka om lika mycket.
Citera
2017-07-13, 22:24
  #9
Medlem
HighwayDelights avatar
Sperma smakar fan, och INGEN ska lura i dig att du behöver svälja, vad har karln för nytta av detta ändå liksom?

Och man vänjer sig..
Förr var jag inte så förtjust i att utföra fellatio, men tiderna har ändrats
Citera
2017-07-13, 23:30
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SabinaDeLux
Alltså jag har världens problem. Min nya kille som jag snart ska träffa säger att det bästa han vet är att bli avsugen. Fullt ut då alltså. Jag kan säga som så att jag aldrig nånsin sugit av en kille fullt ut. Jag är typ livrädd att börja spy eller tok klökas. Jag vill väldigt gärna göra detta att ge han fullt ut.Jag älskar honom jättemycket och vill ge han njutning till max så han inte tycker jag är en dålig sexpartner å en fegis. Man vet ju hur sperma luktar och det luktar ju inte hallon direkt. Och just sprutet som kan komma i en väldig fart. Alltså nu måste jag fråga er som är erfarna. Är det obehagligt för er tjejer som ger era killar avsugningar fullt ut. Hur vänjer ni er vid smaken och när killen sprutar rejält och hårt?
Tror du gör bra i att göra som Highwaydelight gjort ,att vänja dig vid smaken och så gillar du det såsmåningom
__________________
Senast redigerad av Monday1 2017-07-13 kl. 23:38.
Citera
2017-07-14, 10:32
  #11
Medlem
SnobbenLs avatar
be honom att äta en burk ananas varje kväll på tom mage, alternativt tom mage på morgonen i en vecka. Sen kommer du få smaka på något gott!
Citera
2017-07-16, 20:40
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SabinaDeLux
Alltså jag har världens problem. Min nya kille som jag snart ska träffa säger att det bästa han vet är att bli avsugen. Fullt ut då alltså. Jag kan säga som så att jag aldrig nånsin sugit av en kille fullt ut. Jag är typ livrädd att börja spy eller tok klökas. Jag vill väldigt gärna göra detta att ge han fullt ut.Jag älskar honom jättemycket och vill ge han njutning till max så han inte tycker jag är en dålig sexpartner å en fegis. Man vet ju hur sperma luktar och det luktar ju inte hallon direkt. Och just sprutet som kan komma i en väldig fart. Alltså nu måste jag fråga er som är erfarna. Är det obehagligt för er tjejer som ger era killar avsugningar fullt ut. Hur vänjer ni er vid smaken och när killen sprutar rejält och hårt?

Jag är också nybörjare på att suga..
Jag har bara sugit av i duschen... tycker inte om lukten av surballe ...
Tog satsen i ansiktet och han verkade nöjd..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback