Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-12, 17:23
  #1
Medlem
Vad händer i stan i Ängelholm nuförtiden? Läste om att de varit stökigt där i vintras/höstas men hur är det nu? Allt skvaller kring "gängen" och situationen i Ängelholm uppskattas!
Citera
2017-07-12, 17:54
  #2
Medlem
Tiggare finns kvar samt skäggbarn vet att visa som ställt till med problem här tex vid biblan inte bor kvar i Ängelholm längre.
__________________
Senast redigerad av Joddlaren79 2017-07-12 kl. 18:01.
Citera
2017-07-12, 22:50
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joddlaren79
Tiggare finns kvar samt skäggbarn vet att visa som ställt till med problem här tex vid biblan inte bor kvar i Ängelholm längre.

"Skäggbarn"? Vad menar du för folk som inte bor kvar längre? Ungdomar förflyttade av soc eller?
Citera
2017-08-08, 22:15
  #4
Medlem
Ingen annan som har något om Ängelholm? Vad händer uppe på p-hus taken egentligen?
Citera
2017-08-12, 08:08
  #5
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av portkoden
Ingen annan som har något om Ängelholm? Vad händer uppe på p-hus taken egentligen?
Vilka p-hustak syftar du på?
Citera
2018-01-17, 21:16
  #6
Medlem
Någon som vet var i Ängelholm pinchos ska öppna? Läste på deras hemsida att dem har nyöppning i Ängelholm 2018.
Möjliga lokaler?
Gamla Morris eller MM ?
Citera
2018-10-23, 04:40
  #7
Medlem
megasinned1s avatar
Hej. Någon uppdatera? Det har hänt lite kolonibränder runt vid södrautmarken och där i somras.
Citera
2018-10-23, 06:46
  #8
Medlem
HasseBanans avatar
Man ska iallafall inte ta in på Ängelholms vandrarhem (det som ligger centralt), då de inhyser aktiva missbrukare som får sin vistelse där betald av soc i väntan på egen bostad. En vän till mig skulle vistas där i tre dagar, men flydde redan efter en natt då missbrukarna var hotfulla mot henne för att hon pratade i mobilen i korridoren och inte ens lät henne gå på toaletten nattetid då de tyckte det var "störande".
Citera
2018-10-26, 17:09
  #9
Medlem
Assaiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megasinned1
Hej. Någon uppdatera? Det har hänt lite kolonibränder runt vid södrautmarken och där i somras.

Killen som tände på filmade och la upp på sin snap, skröt över att han inte kollade om där va folk i stugor/hus innan han eldade osv. Riktigt psykosskadad knarkare och klassisk psykopat.
Citera
2018-10-30, 07:31
  #10
Medlem
megasinned1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av portkoden
Vad händer i stan i Ängelholm nuförtiden? Läste om att de varit stökigt där i vintras/höstas men hur är det nu? Allt skvaller kring "gängen" och situationen i Ängelholm uppskattas!
Gängen??? Det är inga hells angels. Det är ett gäng muppar, men dem räcker väl för att råna folk och ställa till ett jävla elände. Framförallt göra staden otrygg förstår jag mycket väl. Personligen undviker jag dem. Alltså dom gör inte mig någonting eller så. Gillar dock inte att möta dessa typer och passer bara om det verkligen är nödvändigt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback