Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-07-18, 12:09
  #37
Medlem
aldrigrunkas avatar
Sköt ditt liv och knarkande snyggt så behöver du inte nojja, klart skiten ska va olaglig men du behöver ju inte åka fast som nån jävla tattare som drar linor på krogen eller säljer öppet/via telefon.

Rösta SD om det är deras grund du stödjer mest, blir inge bra annars.
Citera
2017-07-18, 12:48
  #38
Avstängd
Eurypteridas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aldrigrunka
Sköt ditt liv och knarkande snyggt så behöver du inte nojja, klart skiten ska va olaglig men du behöver ju inte åka fast som nån jävla tattare som drar linor på krogen eller säljer öppet/via telefon.

Rösta SD om det är deras grund du stödjer mest, blir inge bra annars.

Tror du på detta själv eller ?

De har sin budget och stannar folk som inte går klädda som tagna ur en dressman-reklam men sköter sig själva.
Jag knarkar inte ens så vad ska jag göra då ?

Klippa mig i samma frisyr som Åkesson precis som i Nordkorea där man måste välja mellan ett par statligt godkända frisyrer ?

Jag vill att det ska vara lagligt för jag tycker det är patetiskt med ett nationalistiskt parti som inte ens låter mig knarka och ha långt hår som en viking.
Kommer aldrig rösta på ett låtsasnordiskt nationalistparti vars partiledare hoppar runt med knätofsar och går i kyrkan.
__________________
Senast redigerad av Eurypterida 2017-07-18 kl. 12:55.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback