Vad är detta för fattig tråd? Finns det inget mer på denna neurotiska människa?
Hon gråter i åratal om hennes "trauman", som hon aldrig kan berätta om.
Är dessa riktiga trauman, eller är ett trauma t.ex. att mamma fick lov att jobba extra ibland och någon påpekat hennes yttre under livets gång? Vilket händer dom flesta f.ö..Utan behov av terapi.
Har hon bara enormt ego, som är uppslukad av sin egna förträfflighet, eller är hon bipolär?
Systern verkar inte direkt stabil i psyket heller - så inte helt orimligt att det är en defekt i deras DNA- stege.
Måste ju finnas massor med skvaller kring denna människa.
Det enda "trauma" som hon har berättat är att hon blev retad som liten. Något annat har vi aldrig fått höra.
Hon har ju börjat göra sina depressions/gråtvideos nu igen, snörvlandes och grinandes om att hon har så mycket att göra och det är så synd om henne. Utbränd? AV VAD? Hon går ju bara där hemma och pillar naveln eller shoppar kläder/onödiga grejor.
Hahaha, ja - det var just det jag uppmärksammade. Hon verkar ha tydliga skov. Både av lycka och sorg.
Förstår inte varför hon inte söker hjälp. Måste vara jobbigt att leva så.
Angående hennes trauman, så har lillsyrran, som också kör lite YT, bölat en del. Och hintat om jobbig barndom. Dock är det många snöflingor där ute, nu för tiden, så fan vet vad som innefattar ”jobbigt” längre.
Ja just ja, hennes syrra också, är det ingen som har en aning om vad det är för "trauman" båda har varit med om?
Mamman verkar ju ok, och pappan vet jag inte om han finns med i bilden. Någon måste ju veta?
Gillade henne när jag var yngre, sjukt tröttsam nu dock. Vi fattar att hon är lesbisk, vilket jag inte har något problem med, men snälla! Tryck inte upp det i våra ansikten.
Gillade henne när jag var yngre, sjukt tröttsam nu dock. Vi fattar att hon är lesbisk, vilket jag inte har något problem med, men snälla! Tryck inte upp det i våra ansikten.
...och att hon inte gör något annat än att shoppar mat.
Felicia är en av alla de influencers som slog igenom i tidig ålder och peakade någonstans runt 15-19 år. Rena spekulationer nu, men att göra content när man fortfarande går i gymnasiet och majoriteten av följarna är i samma ålder är nog lättare än att fortsätta rida på vågen och göra content för en vuxen publik. Speciellt när man på många sätt lever som en arbetslös fast med sjukt mycket pengar, hur många kan relatera till det?
I gymnasiet så har man jämnåriga som går igenom samma grejer (Student, fest, första kärleken) och yngre tittare som tycker det är coolt med en äldre att se upp till och härma. Efter studenten så går de jämnåriga ut i arbetslivet eller pluggar medans influencern lever som innan, minus skola att gå till. Funkar väl bra första året, men sen då? Nu har inte jag följt Felicia på många år men hon verkar mest vara hemma, handla festgrejer och skräpmat, varför ska jag och andra vuxna titta på det?
"Problemet" för Felicia och hennes kollegor i samma sits är ju att de fortfarande tjänar bättre än vad de hade gjort på ett vanligt jobb och definitivt bättre än vad de hade gjort på CSN, så motivationen till att bryta mönstret är väl inte på topp. Så de blir vuxna hemmasittare som testar godis och pratar om sin depression, sorgligt egentligen men inte förvånande.
Väldigt icke aktiv på sociala medier måste jag lova? Hon som alltid annars dyker upp hela tiden. Något som hänt i familjen tydligen?
Trodde hon skulle vara direkt på bollen och gråta ut om det som vanligt...
Väldigt icke aktiv på sociala medier måste jag lova? Hon som alltid annars dyker upp hela tiden. Något som hänt i familjen tydligen?
Trodde hon skulle vara direkt på bollen och gråta ut om det som vanligt...
Hon har lagt ut en video på insta nu om att hon inte mår bra men inte varför.
Undra om det kanske är slut med tjejen 🤔
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!