Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-11, 20:33
  #1
Medlem
enlevandemans avatar
Söker blockljus i denna färg och finns tyvärr inte nånstans där jag bor. Verkar inte hitta något på internet heller. Någon som vet en bra sida där man kan beställa ifrån? Spelar ingen roll om det är från utlandet.
Citera
2017-07-11, 20:41
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Söker blockljus i denna färg och finns tyvärr inte nånstans där jag bor. Verkar inte hitta något på internet heller. Någon som vet en bra sida där man kan beställa ifrån? Spelar ingen roll om det är från utlandet.
Vilken slags blå? Det finns ju många olika nyanser av blått.
Citera
2017-07-11, 20:51
  #3
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Märkligt att du inte kan finna det i någon affär alls om du nu som ovanstående säger inte är ute efter en specifik nyans.
Nu googlade jag bara snabbt men fick träffar hos både Ikea, ÖB och Indiska.
Citera
2017-07-11, 20:56
  #4
Medlem
Inte-Igens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Söker blockljus i denna färg och finns tyvärr inte nånstans där jag bor. Verkar inte hitta något på internet heller. Någon som vet en bra sida där man kan beställa ifrån? Spelar ingen roll om det är från utlandet.

Nästa gång du är ute på stan eller i en galeria är det bara fråga valfri heterosexuell kvinna mellan 20 och 60 år.
Citera
2017-07-12, 02:38
  #5
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Märkligt att du inte kan finna det i någon affär alls om du nu som ovanstående säger inte är ute efter en specifik nyans.
Nu googlade jag bara snabbt men fick träffar hos både Ikea, ÖB och Indiska.

Vanlig blå är jag ute efter och det finns ju inte.
Bor för långt bort ifrån Ikea. ÖB säljer inte helt genomfärgade ljus tyvärr.

Länka gärna om du hittar riktiga blå ljus.
__________________
Senast redigerad av enlevandeman 2017-07-12 kl. 02:41.
Citera
2017-07-12, 03:59
  #6
Medlem
Större/välsorterade matbutiker brukar ha blockljus i olika färger. Blåa blockljus brukar finnas där. Annars brukar även butiker som Åhlens, Lagerhaus och Hemtex ha blockljus. Jag har sett blåa där också. Finns det liknande inredningsbutiker eller butiker som gäller heminredningsprylar tillsammans med andra saker där du bor, så kan du kolla där också.
Citera
2017-07-12, 04:43
  #7
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amberfly
Större/välsorterade matbutiker brukar ha blockljus i olika färger. Blåa blockljus brukar finnas där. Annars brukar även butiker som Åhlens, Lagerhaus och Hemtex ha blockljus. Jag har sett blåa där också. Finns det liknande inredningsbutiker eller butiker som gäller heminredningsprylar tillsammans med andra saker där du bor, så kan du kolla där också.

Har kollat alla butiker där jag bor. Även de du nämnt. Inga blåa blockljus tyvärr. Rätt typiskt då blå är min favoritfärg också. =/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback