Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-11, 15:10
  #1
Medlem
Hittade en video på youtube, https://youtu.be/2PvGZYgP_58

En tysk med afrikanskt ursprung vid namn Serge Menga ger sin bild av europeisk kultur och politik samt europeer i allmänhet. Detta borde alla svenskar med rösträtt se innan nästa års val.

Vad tycker ni? Hur får denna video spridning i Sverige?

Text på svenska får man genom att välja undertexter, svensk text finns under inställningar.
__________________
Senast redigerad av Babelfisken 2017-07-11 kl. 15:20. Anledning: missade textningen
Citera
2017-07-11, 15:16
  #2
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babelfisken
Hittade en video på youtube, https://youtu.be/2PvGZYgP_58

En tysk med afrikanskt ursprung vid namn Serge Menga ger sin bild av europeisk kultur och politik samt europeer i allmänhet. Detta borde alla svenskar med rösträtt se innan nästa års val.

Vad tycker ni? Hur får denna video spridning i Sverige?

Han pratar tyska. Utan textning till svenska eller åtminstone engelska ser jag inte vad du får ut av att sprida den till svenskar.
Citera
2017-07-11, 15:19
  #3
Medlem
Klarspråk

Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Han pratar tyska. Utan textning till svenska eller åtminstone engelska ser jag inte vad du får ut av att sprida den till svenskar.

Ber om ursäkt, youtube har dock direkt översättning under inställningar bredvid undertextknappen, där finns svenska med.

Jag själv förstår tyska och trodde i min enfald att alla är lika världsvana och flytande i främmande språk som jag själv.

Hur som helst berättar han att immigranterna från andra kulturer spottar på vår kultur, våra lagar, våra tandlösa poliser och henifierade pungkulebefriade politiker.

Som jag förstått det är han ute efter att reta upp den tyske vita människan så till den grad att de röstar bort Merkel som ses som huvudansvarig för kaoset i migrationspolitiken i Tyskland. Han nämner att Frankrike är kört, Belgien och Holland likaså och undrar om Tyskland står på tur.

Jag hoppas han lyckas och anser att det är helt underbart att det blir svarta och bruna tyskar som får nog först och säger som det verkligen är. De behöver inte vara rädda för att stämplas som rasister.
__________________
Senast redigerad av Babelfisken 2017-07-11 kl. 15:44. Anledning: Tillägg
Citera
2017-07-11, 15:35
  #4
Medlem
RabiatModerats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babelfisken
Ber om ursäkt, youtube har dock direkt översättning under inställningar bredvid undertextknappen, där finns svenska med.

Kan du inte skriva ut exempel på vad han säger så man vet om det är lönt att titta på videon.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback