Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-07, 20:15
  #265
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Jag åt över 900 st av dom piller som TheTripp tryckte av denna cannabinoid. Den cannabinoid som nu säljs inrikes under samma namn är inte samma substans. Den cannabinoid som den nya shoppen valt att kalla vid samma namn är en cannabinoid som ger ett obehagligt ryckigt 15 min rus med käkspänningar och mindre känningar av begynnande kramp och stickningar i händerna.

Köp nåt annat.

Håller med. Kändes inte alls likadant. Kanske är det samma substans men en riktigt kass batch.

Citat:
Ursprungligen postat av Siktarn
Mitt var gult pulver haha

Är du säker på att det inte var 5C-AKB48? Det var gult medan detta var vitt.
__________________
Senast redigerad av Overklighets 2018-05-07 kl. 20:19.
Citera
2018-05-08, 09:06
  #266
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
Håller med. Kändes inte alls likadant. Kanske är det samma substans men en riktigt kass batch.



Är du säker på att det inte var 5C-AKB48? Det var gult medan detta var vitt.
Nej det var gulvitt
Citera
2018-10-19, 09:53
  #267
Medlem
Jag fick hem ett gram av den här igår och fan vad bra den är!

Ruset är väldigt likt cannabis. Det ända dåliga är väl smaken.

Är den klassad som hälsofarlig eller narkotika?
Citera
2018-10-21, 00:25
  #268
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Jag fick hem ett gram av den här igår och fan vad bra den är!

Ruset är väldigt likt cannabis. Det ända dåliga är väl smaken.

Är den klassad som hälsofarlig eller narkotika?

Jo effekten var schysst. Men, den är inte dospotent och den känns giftig (smaken, lukten, samt att halsen blir helt kaputt med massa slem efter några gånger, även rent utan tobak). Denna lämpar sig bättre oralt men rustiden är typ minst 10 timmar så det är inte så optimalt ifall man har arbete t.ex.
Avskyr substanser med klor bundet till det. Känns alltid giftigare då och luktar skit. Samma gäller sötningsmedlet sucralose(förutom lukten då), fyfan vad magen blir förstörd efter dryck med giftet.

Jag har för mig att den är hälsoklassad om de inte ändrat det nyligen.

Tycker att mmb-022 har likheter med denna på något sätt och detsamma gäller cladb-a. Iaf den biten att det liknar cb mer än många andra noider. Trodde att det inte skulle komma ut mer värda noider efter att denna klassades men anser att de tre som finns inrikes är faktiskt bra ersättare till denna.
Citera
2018-11-06, 11:40
  #269
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Jo effekten var schysst. Men, den är inte dospotent och den känns giftig (smaken, lukten, samt att halsen blir helt kaputt med massa slem efter några gånger, även rent utan tobak). Denna lämpar sig bättre oralt men rustiden är typ minst 10 timmar så det är inte så optimalt ifall man har arbete t.ex.
Avskyr substanser med klor bundet till det. Känns alltid giftigare då och luktar skit. Samma gäller sötningsmedlet sucralose(förutom lukten då), fyfan vad magen blir förstörd efter dryck med giftet.

Jag har för mig att den är hälsoklassad om de inte ändrat det nyligen.

Tycker att mmb-022 har likheter med denna på något sätt och detsamma gäller cladb-a. Iaf den biten att det liknar cb mer än många andra noider. Trodde att det inte skulle komma ut mer värda noider efter att denna klassades men anser att de tre som finns inrikes är faktiskt bra ersättare till denna.

Jag har ändrat mig lite ang den här cannabinoiden faktiskt.
Den känns lite giftig som du skriver.

Nu räcker det med dessa skit femtioelfte generationens psykos AB-FuCKme cannabinoider!

Nästa order blir på JWH-210, hoppas den är lika bra som jag kommer ihåg den.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback