Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2017-08-24, 17:08
  #97
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratoz
Jag har uppfattat dig som feminist något jag inte är.
Det är inte heller något som jag definierar mig som.


Citat:
Gällande moralisk analys kan jag till viss del ha attityden att ett brottsoffer till viss del har sig själv att skylla (under vissa omständigheter) fast det är synd om dem. Så uppfattar jag inte din moraliska syn på frågan.
Generellt så delar jag inte den synen - nej.
Däremot när det gäller människor som väljer att ingå i kriminalitet - då kan jag anse att man valt sin utsatthet och risken för att utsättas för våld eller dödas...
Citera
2020-10-13, 17:42
  #98
Medlem
Plaguetongue1s avatar
skulden är helt och hållet gärningsmannens men ansvaret är även tjejens. Efter alla importerade våldtäckts apor sverige tagit in dom senaste åren så bör alla vettiga människor fatta vad för sorts folk vi importerar hundratusentals av, Ja dvs om det inte är vänsterpatrasket såklart som lever i sin fantasivärld där det enda som skiljer är hudfärgen.

Skulle tippa på att majoriteten som blir våldtagna är just hjärntvättade rödingar och jag tycker egentligen inte så synd om dom. Det kanske behövs för att dom skall vakna ur sin psykos, en kuk eller 5 är bättre än en kniv i magen eller halsen, vilket också tyvärr är vanligt bland blattar.

Inse att dom är farliga helt enkelt. Hade det bara funnits etniska svenskar och en vettig regering i landet så skulle vilken tjej som helst kunna gå ensam på nätterna i tighta kortkort.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback