Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-10, 20:48
  #1
Medlem
Ja som rubriken lyder, ska åka en båt till en destination i Sverige om en vecka. Tänkte ta med mig 2g.

Är osäker på om det kommer vara hundar.
Finns det något sätt att ta det med sig säkert? Eller ska man ha det lätt till hands för att kunna slänga det fort?

Ska ta Gotlandsfärjan från Nynäshamn....
Citera
2017-07-10, 20:53
  #2
Medlem
Du kan vara lugn, inga hundar som sniffar omkring där inte. Men om du ser ut som en oseriös, tatuerad, hoddie bärande, skäggig typ med örhängen kan du förvänta dig en visitering av vakt eller liknande.

Göm det inuti ett par over ear-hörlurar annars. Där kollar de ej.

Mvh DonMichaelCorleone
Citera
2017-07-10, 21:02
  #3
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonMichaelCorleone
Du kan vara lugn, inga hundar som sniffar omkring där inte. Men om du ser ut som en oseriös, tatuerad, hoddie bärande, skäggig typ med örhängen kan du förvänta dig en visitering av vakt eller liknande.

Göm det inuti ett par over ear-hörlurar annars. Där kollar de ej.

Mvh DonMichaelCorleone
Jag är både skäggig, piercad och tatuerad men inte fan blir jag visiterad hur som helst bara för det.
Citera
2017-07-10, 21:27
  #4
Medlem
Decentralizeds avatar
Vet inte hur det ser ut på Gotlandsfärjan men jag har tagit med mig ladd på Finlandsfärjan och det har inte varit några problem.

EDIT: Däremot blev min kompis avsläppt på Åland för att han tog droger i hytten, men han rökte weed så jag tyckte han fick skylla sig själv faktiskt.
Citera
2017-07-10, 22:47
  #5
Medlem
En polare till mig blev tagen strax före ombordstigning på finlandsfärjan.
Helt plötsligt, i terminalen, kom dom ut med hund från bakom en spegelvägg typ.
Han hade lite braj i fickan o torskade. Vuxen, prydligt utseende.
Dock fick han senare gå ombord och åka med båten.
Citera
2017-07-10, 23:56
  #6
Medlem
mingtians avatar
Gotlandsbåten kan du ta ett hegge på utan problem. Inga vakter, inga hundar ingen personal som är till för sådant.
Citera
2017-07-11, 10:07
  #7
Medlem
Som-Gjutens avatar
Packat i en kondom i röven gör susen
Citera
2017-07-15, 11:42
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonMichaelCorleone
Du kan vara lugn, inga hundar som sniffar omkring där inte. Men om du ser ut som en oseriös, tatuerad, hoddie bärande, skäggig typ med örhängen kan du förvänta dig en visitering av vakt eller liknande.

Göm det inuti ett par over ear-hörlurar annars. Där kollar de ej.

Mvh DonMichaelCorleone

Du behöver ej vara orolig på dom där båtarna

Däremot åkte jag specialkryssning till Tallin. (Partykryssning) i vintras där var det ett jävla hallå med 10 talet hundar. Poliser, tullare, väktare osv men det är inte så konstigt då Ken ring skulle med.
Citera
2017-07-15, 11:44
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Du behöver ej vara orolig på dom där båtarna

Däremot åkte jag specialkryssning till Tallin. (Partykryssning) i vintras där var det ett jävla hallå med 10 talet hundar. Poliser, tullare, väktare osv men det är inte så konstigt då Ken ring skulle med.

Inlägget ska vara citerat till TS
Citera
2018-04-01, 17:12
  #10
Medlem
Sushimans avatar
Någon som har hört något nytt om färjan? Ingen som såg hundar eller dylikt under sommaren?
Citera
2018-04-16, 16:39
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sushiman
Någon som har hört något nytt om färjan? Ingen som såg hundar eller dylikt under sommaren?

Ledsen sent svar, Det va inga konstigheter! Hade det lättillgänglig i fickan så man kunde slänga de fort. Blir repris får igen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback