Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-10, 17:55
  #1
Medlem
Jag ska bo nära Rhodos stad om 3 veckor. Vill hyra bil en eller två dagar. Förslag på hur man gör det bäst? Apollo har sammarbete med Sixt men vet inte om man kan hämta upp bilen på andra ställen än på flygplatsen. Redan bokat transfer från flygplatsen så vill helst slippa ta mig ut till flygplatsen för att hyra bilen
Citera
2017-07-10, 18:25
  #2
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gonsa
Jag ska bo nära Rhodos stad om 3 veckor. Vill hyra bil en eller två dagar. Förslag på hur man gör det bäst? Apollo har sammarbete med Sixt men vet inte om man kan hämta upp bilen på andra ställen än på flygplatsen. Redan bokat transfer från flygplatsen så vill helst slippa ta mig ut till flygplatsen för att hyra bilen

Det finns andra uthyrningsställen bland annat på del större hotell. Du får helt enkelt kolla upp vad som finns vid hotellet. Jag har hyrt bil på Kalithea men jag minns inte vilket bolag det var (fanns några olika där)
Citera
2017-07-10, 18:31
  #3
Medlem
minponnys avatar
glöm ej att ta kort på bilen om det finns någon skada på den som "inte" fanns där innan och du blir betalnings skyldig .
Citera
2017-07-10, 20:33
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gonsa
Jag ska bo nära Rhodos stad om 3 veckor. Vill hyra bil en eller två dagar. Förslag på hur man gör det bäst? Apollo har sammarbete med Sixt men vet inte om man kan hämta upp bilen på andra ställen än på flygplatsen. Redan bokat transfer från flygplatsen så vill helst slippa ta mig ut till flygplatsen för att hyra bilen

Hyr den via Apollos reseledare.
Du får bilen framkörd till ditt hotel av biluthyrningsfiman.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2854645

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback