Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-10, 07:50
  #1
Medlem
heropsychodreamers avatar
Vet inte om det är rätt forum men: Jag minns ett älskat barnspel som jag tror hette Den förtrollade skogen. Det var en spelplan där man ställde upp små plastträd typ granar som man skulle gå fram till och vända på så var det en bild under trädet. Någon som vet vilket jag menar, tillverkare och om man kan få tag på det?
Citera
2017-07-10, 08:00
  #2
Medlem
elmhedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Vet inte om det är rätt forum men: Jag minns ett älskat barnspel som jag tror hette Den förtrollade skogen. Det var en spelplan där man ställde upp små plastträd typ granar som man skulle gå fram till och vända på så var det en bild under trädet. Någon som vet vilket jag menar, tillverkare och om man kan få tag på det?

https://www.ravensburger.com/us/shop...292/index.html
Citera
2017-07-10, 08:04
  #3
Medlem
elmhedens avatar
Hmm, de verkar bara skicka inom USA.
Citera
2017-07-10, 10:54
  #4
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmheden
Hmm, de verkar bara skicka inom USA.

Tack så mycket! Nu vet jag iaf vad det heter! Kanske kan hitta något på eBay med worldwide shipping!
Citera
2017-08-08, 14:40
  #5
Medlem
AX64s avatar
På originalspråk heter det "Sagaland", kanske går det att finna enklare om man söker på det. Tror man kan förstå reglerna även om spelet är på tyska då det inte är speciellt invecklat och spelet i sig inte innehåller text alls. Har själv ett väldigt begagnat ex av detta hemma sedan barndomen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback