Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-09, 22:21
  #1
Medlem
Chucky.s avatar
I veckans avsnitt av Creepypoden får vi höra en historia om Flashback.

Börjar: 6:15

https://player.fm/series/creepypodde...itt-66-bortfrd
Citera
2017-07-10, 14:05
  #2
Medlem
EnTjejMedSprays avatar
Historien var ganska konstig faktiskt. Dessutom hade Jack Werner tagit en historia som egentligen handlade om något annat forum och applicerat det för Flashback. Jack tycker tydligen att kryptiska meddelande som raderas forumanvändare är läskigt.

Somnade dock efter den historien så vet inte om något bättre kom sen. Tyckte det var kul att RuskigBuss fick ta stor plats.
Citera
2017-07-10, 15:06
  #3
Avstängd
En jävla smartskalles avatar
Är det nån här?
Citera
2017-07-10, 17:50
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnTjejMedSpray
Historien var ganska konstig faktiskt. Dessutom hade Jack Werner tagit en historia som egentligen handlade om något annat forum och applicerat det för Flashback. Jack tycker tydligen att kryptiska meddelande som raderas forumanvändare är läskigt.

Somnade dock efter den historien så vet inte om något bättre kom sen. Tyckte det var kul att RuskigBuss fick ta stor plats.
Vilket forum handlade det om egentligen?
Citera
2017-07-10, 18:39
  #5
Moderator
Humbugs avatar
Visst är det helt och hållet fiktion, men jag tyckte det var riktigt spännande och till och med lite rysligt. Det fick min dag att gå helt enkelt, vilket inte är ett allt för dåligt betyg. Kanske till och med kommer börja följa den däringa podden. Är rätt ny på sådana moderniteter och behöver utvidga mina vyer en aning.
Citera
2017-07-11, 23:10
  #6
Medlem
TorkelSnorkels avatar
Jamen det där var en lagom kuslig godnattsaga! Skulle vara litet festligt om Jack Werners alla inlägg - i den mån har har några - ersattes med Frågan.
__________________
Senast redigerad av TorkelSnorkel 2017-07-11 kl. 23:13.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback