Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-09, 15:05
  #1
Medlem
Hej!

Det är dags för mig att införskaffa mig en ny mobil. Jag minns för något år sedan så hade jag LG G2 vilket hittills har varit den bästa mobilen jag har haft. Jag skojar inte, med varsamt användande höll mobilen nästan i 3 heldagar, och med normalt användande behövde man bara ladda mobilen varannan dag.

Nu har jag en LG G3 och jag är riktigt besviken över batteritiden. Efter ett tags slitage håller numera mobilen inte ens en dag utan att jag måste ladda den, och jag har till och med bytt batteri. Jag minns hur skönt det var att inte behöva ladda mobilen hela tiden, så jag bestämde mig för att jag minsann skulle leta upp en mobil som hade bra batteri, och då hittade jag Motorola Moto Z Play. Flera sidor och tester menar att denna har varit bäst i klassen på att hålla länge.

Nu undrar jag bara om den är något man ska införskaffa sig eller om den börjar bli lite "gammal". Jag bryr mig inte så mycket om att det ska vara den bästa kameran och processor osv. Jag vill ha en skaplig mobil som framförallt håller länge. Motorola Moto Z Play verkar då som den bästa kandidaten. Det lutar alltså åt att jag tänker köpa den men vill gärna höra vad FB säger om mobilen. Motorola är ju lite underjordiskt numera. Håller kvalitén? Vill gärna ha mobilen i 2.5-3 år. Tack tack!
__________________
Senast redigerad av HurrHurr 2017-07-09 kl. 15:08.
Citera
2017-07-10, 16:50
  #2
Medlem
Starobrnos avatar
Får du inte mer för pengarna om du väljer Lenovo P2? 60 % mer batteri ex vis.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback