Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-09, 13:46
  #1
Medlem
Factos avatar
Har precis börjat på Abilify

Dag 2 tog jag även 150mg Tramadol
Tillägger att jag även tar Lyrica, ca 600mg per dag

Vid läggdags dag 2 blev det väldigt läskigt
Först trodde jag att det var fel på tv:n då allt där vart lite "snabbspolat" och hackigt. Som i en gammal stumfilm. Men när även allt i rummet blev likadant så fick jag panik. Detta gick inte över på flera timmar. Allt rörde sig något snabbare än vanligt och hackade. Min syn verkade vara påverkad? Vad hände? Bör jag sluta blanda nu i början på Abilify?
Citera
2017-07-09, 14:50
  #2
Medlem
Asklords avatar
Dom tre har ingen interaktionsprofil med varandra men skulle hoppa tramadol under insättningen av Aripripazol.
Citera
2017-07-09, 23:22
  #3
Medlem
RapLifes avatar
Kände du någon obehagskänsla pga för mycket intryck? Kändes det som att hjärnan var på väg att "stänga av sig"? Isåfall kan det vara att du höll på att få krampanfall. Du kan även ha haft ett, det är inget du märker själv att du har då hjärnan är totalt bortkopplad under anfallet. Både lyrica och tramadol kan orsaka krampanfall så doser som är alldeles för låga för att orsaka krampanfall var och en för sig kan göra det om man kombinerar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback