Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2017-07-16, 09:21
  #61
Medlem
Doomushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBe
Innan du gör valet mellan feminister och NMR så bör du banka huvudet i en betongvägg ca 70-100 gånger. Förhoppningsvis är man då tillräckligt efterbliven för båda dessa organisationer. Vill dock betona att du kan dö om du bankar huvudet för hårt, men med tanke på alternativen så är det nog den bästa utgången.
Faktum kvarstår att de i dag att de nationella rörelsen är dom enda som står upp mot feminismen och de vita folkets undergång.
Bättre att vara död än röd
Citera
2017-07-16, 10:35
  #62
Medlem
Anakoret1995-s avatar
Räcker att upplysa folk om psykopati - Kluster B personlighetstyp - så är kvinnorna avslöjade som de kompletta bedragare de är.
Citera
2017-07-17, 12:56
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doomush
Faktum kvarstår att de i dag att de nationella rörelsen är dom enda som står upp mot feminismen och de vita folkets undergång.
Bättre att vara död än röd

"Det vita folkets undergång" Är du den där typen som anklagar svenska staten för "folkmord"? Anyway. Jag är en stark motståndare till feminism och särskilt underkategorierna "patriarkat" och "genusteori/perspektiv" som har spridit sig som ett virus där speciellt utbildningssektorn är hårt drabbad. Nu talar jag om den s.k "tredje vågens feminister" som i princip är förklädd marxism mixat med lite pseudovetenskap.

Jag skulle gissa på att en hel del män och kvinnor har ungefär samma syn som jag. Jag skulle också gissa att du i princip håller med mig. Exakt vad du menar med den "nationella rörelsen" vet jag faktiskt inte men det är definitivt inte de enda som tar avstånd från feminismen.
Citera
2017-07-17, 17:21
  #64
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBe
"Det vita folkets undergång" Är du den där typen som anklagar svenska staten för "folkmord"? Anyway. Jag är en stark motståndare till feminism och särskilt underkategorierna "patriarkat" och "genusteori/perspektiv" som har spridit sig som ett virus där speciellt utbildningssektorn är hårt drabbad. Nu talar jag om den s.k "tredje vågens feminister" som i princip är förklädd marxism mixat med lite pseudovetenskap.

Jag skulle gissa på att en hel del män och kvinnor har ungefär samma syn som jag. Jag skulle också gissa att du i princip håller med mig. Exakt vad du menar med den "nationella rörelsen" vet jag faktiskt inte men det är definitivt inte de enda som tar avstånd från feminismen.
Jag tror du är inne på rätt spår, men behöver en litenliten knuff till.
Låt mig därför erbjuda den. Är du beredd?

Vilket eller vilka riksdagspartier uttrycker någon som helst vilja att ta sig an kulturmarxismen?

Kanske ett enda parti. Gissa vilket?
Citera
2017-07-17, 21:20
  #65
Medlem
Doomushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBe
"Det vita folkets undergång" Är du den där typen som anklagar svenska staten för "folkmord"? Anyway. Jag är en stark motståndare till feminism och särskilt underkategorierna "patriarkat" och "genusteori/perspektiv" som har spridit sig som ett virus där speciellt utbildningssektorn är hårt drabbad. Nu talar jag om den s.k "tredje vågens feminister" som i princip är förklädd marxism mixat med lite pseudovetenskap.

Jag skulle gissa på att en hel del män och kvinnor har ungefär samma syn som jag. Jag skulle också gissa att du i princip håller med mig. Exakt vad du menar med den "nationella rörelsen" vet jag faktiskt inte men det är definitivt inte de enda som tar avstånd från feminismen.
Ja står bland dom 14 orden
Vi måste säkra existensen för vårt folk och en framtid för våra vita barn
De du talar om symtomen inte sjukdomen de är viljan att utrota de vita folken.
Vi är de enda folket som kan och gör motstånd dör vi går alla andra under
Staten arbetar aktivt för vår undergång så ja dom bedriver folkmord på vårt folk
Citera
2017-07-18, 12:02
  #66
Medlem
Tyvärr måste folk märka konsekvenserna först innan förändring
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback