Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-07-09, 02:50
  #1
Medlem
Mikibus avatar
Gör vi inte något nu så kommer vi få ångra det. Hur ska vi kunna se våra barn och barnbarn i ögonen när vi inte längre kan hålla ihop familjen?

Civilisationen som vi ser idag håller på att gå under utan underdrifter.


Den 18 Augusti samlas vi. Vi måste våga stå upp för våra förfäder och för vårt folk!


NU RÄCKER DET FÖR I HELVETE. NU FÅR DET VARA NOG. NU GÖR VI NÅGOT KONKRET.

Vi samlas utanför slottet den 18 augusti. Alla som är med skriver ett inlägg här i tråden. Får vi mer än 100 som skriver på så kör vi!! KOM IGEN NU.
Citera
2017-07-09, 02:58
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikibu
Gör vi inte något nu så kommer vi få ångra det. Hur ska vi kunna se våra barn och barnbarn i ögonen när vi inte längre kan hålla ihop familjen?

Civilisationen som vi ser idag håller på att gå under utan underdrifter.


Den 18 Augusti samlas vi. Vi måste våga stå upp för våra förfäder och för vårt folk!


NU RÄCKER DET FÖR I HELVETE. NU FÅR DET VARA NOG. NU GÖR VI NÅGOT KONKRET.

Vi samlas utanför slottet den 18 augusti. Alla som är med skriver ett inlägg här i tråden. Får vi mer än 100 som skriver på så kör vi!! KOM IGEN NU.

Bra initiativ, men tyvärr blir det en flopp. Däremot kommer valet 2018 att indirekt handla om identitetspolitik mot nationalism och konservatism. Där kommer vi antifeminister att vinna stora segrar.

Kolla sedan på det faktum att mainstream media är döende. Sponsra de medier du gillar, vänstern är korkade och dessutom fattiga. Kan inte sponsra sitt eget arsle. De förlorar.
Citera
2017-07-09, 03:15
  #3
Medlem
soligts avatar
Jävligt bra tanke,, men feminismen kommer bara dö ut och dö ut.. Det finns inget direkt positivt med feminism när man kommit över en viss ålder och skaffat familj och barn, villa, 2 st bilar...
Citera
2017-07-09, 03:20
  #4
Medlem
4yoonlys avatar
Har aldrig demonstrerat emot/för något i hela mitt liv... Hade jag bott i Stockholm hade jag ställt upp utan tvekan. Hoppas ni bli många!

Filma det vet ja! Vill se detta!
Citera
2017-07-09, 04:18
  #5
Medlem
ministryofdrugss avatar
"Demonstration mot feminism" kommer aldrig någonsin funka. Feminismen är lag i Sverige. Det hade lika gärna kunnat kallas "Manifestation för nazism" eller "Demonstration mot kvinnors rättigheter" Det är så det kommer uppfattas av den stora massan.

Ni måste lära er att tala deras språk om ni ska kunna få någon att vakna.
Citera
2017-07-09, 05:03
  #6
Medlem
OnlyTimeWillTells avatar
Yeah feminister är dock förvuxna barn, och barn som skricker efter uppmärksamhet struntar man i tills barnet insett att man inte får någon uppmärksamhet bara för att man skriker och gormar.

Så låt feminist barnen skricka på, en dag tröttnar dom när ingen ger dom uppmärksamhet längre.

Idioti behövs aldrig stoppas, det självdör alltid.
Citera
2017-07-09, 10:45
  #7
Medlem
Tanken är mycket god.
Men det skulle även vara att protestera mot världens första regering som de så stolt basunerar ut att de är.
Media skulle ha allt för lätt att skjuta en sådan protest mot feminismen i sank, tja bara läs på detta forum hur ord läggs i andras munnar och ovilja att förstå ett budskap är.

Skulle man däremot plocka ut några punkter beträffande män/pojkar och samhällets försummelse av dessa skulle det kanske gå, jag skriver kanske eftersom feminismen har monopol på att gnälla och gillar inte konkurrens.
Att hålla en linje och inte gnälla på andra grupper utan helt fokusera på gruppen män och gnälla utav bara den på statens försummelse….nu får det vara nog, män finns,även män har behov.. typ.(jag vet dåligt men i alla fall, ni män här fattar poängen)

Kanske .
Varför satsar inte staten på pojkar/män.

Vi måste satsa på pojkar i skolan för att samhället inte skall tappa kunskap nivån på ett kön.
Att de sedan alltid har sett ut så går att motivera med att vi alla är lika och det är samhällets fel som skapar skillnader.

Män pojkar begår mer självmord, varför gör inte staten något åt det.
Vi kräver manliga hjälp institutioner där män kan söka hjälp av män o.s.v.

Prostata cancer kräver mer liv än någon annan cancer form, varför satsar inte staten mer på det, …går att utveckla mer detaljerat.

Varför döms manligt kön hårdare i rätten (inte säker på det, men det går säker att bevisa på något sätt).
Är manligt kön mindre värt och skall straffas hårdare.

Lika rätt att bli pappa.
Varför skall inte män få vara med och bestämma i fosterstadiet om de VILL bli pappa eller ej, varför skall män tvingas acceptera det kvinnan bestämmer….lika rättigheter hela vägen.
Det skulle sätta snurr på saker är jag säker på.

Sluta anklaga oss män för att vara lika…vi är inte lika, vi gillar olika.
Vi kan inte ta ett gemensamt ansvar, ansvaret är världens första feministiska regering att ta
För att liksom peka lite finger på anklagelserna om våldtäkter där feminismen anser att alla män är lika.

Kanske dåliga exempel på paroller men ni fattar vad jag menar, finns hur mycket som helst at peka på jag tar bara upp några axplock här.

Skulle man sedan vara konsekvent och inte blanda in feminism i det hela utan låta dem göra bort sig så skulle de funka att styra focus bort från den i dag masspsykotiska rörelsen.

Motprotesterna skulle naturligtvis vara typ…män har alltid, men män har i alla tider o.s.v. och det är enkelt at bemöta med att ….så ni tycker det är OK att unga män begår självmord, typ.
Kränkta män skulle säkert komma upp (populärt i dag) vilket även det är lätt att svara med bevisen som finns på den psykiska ohälsan som medför att män begår självmord, är det det som är syftet att sprida manshat, nedvärdera så män tar livet av sig typ.
Agera som feministerna agerar utifrån ett manligt perspektiv, lägg ord i kritikernas munnar.
Jo, jag tror fn i mig att jag skulle åka till huvudstaden för en sådan manifestation/demonstration.
Citera
2017-07-09, 10:57
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyTimeWillTell
Yeah feminister är dock förvuxna barn, och barn som skricker efter uppmärksamhet struntar man i tills barnet insett att man inte får någon uppmärksamhet bara för att man skriker och gormar.

Så låt feminist barnen skricka på, en dag tröttnar dom när ingen ger dom uppmärksamhet längre.

Idioti behövs aldrig stoppas, det självdör alltid.

Det hade kanske funkat om du satt på all makt men nu lever vi i en demokrati så de som skriker högst och engagerar sig mest är de som får igenom sina viljor politiskt.
Citera
2017-07-09, 11:41
  #9
Medlem
SarahWhites avatar
Ja, snälla!! Jag vill se lite flashbackspuckon göra något annat än att skriva här. Nu ska vi se om du kommer stå får det du sagt och gör detta. Men jag slår vad om att dagen kommer passera och inget händer!!
Citera
2017-07-09, 12:06
  #10
Medlem
papercut-ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roy666
Tanken är mycket god.
Men det skulle även vara att protestera mot världens första regering som de så stolt basunerar ut att de är.
Media skulle ha allt för lätt att skjuta en sådan protest mot feminismen i sank, tja bara läs på detta forum hur ord läggs i andras munnar och ovilja att förstå ett budskap är.

Skulle man däremot plocka ut några punkter beträffande män/pojkar och samhällets försummelse av dessa skulle det kanske gå, jag skriver kanske eftersom feminismen har monopol på att gnälla och gillar inte konkurrens.
Att hålla en linje och inte gnälla på andra grupper utan helt fokusera på gruppen män och gnälla utav bara den på statens försummelse….nu får det vara nog, män finns,även män har behov.. typ.(jag vet dåligt men i alla fall, ni män här fattar poängen)

Om jag ska ge lite tips från någon utanför anti-feminismens ekokammare så tror jag denna vinkel är klart mer framgångsrik. Att demonstrera för något och peka mot rättigheter för män som grupp är nog mer effektivt än att bara vara emot feminism. (Fast när det gäller institutioner och organisationer som erbjuder stöd till män med psykisk ohälsa, så har redan feminismen varit först på den bollen då dessa redan existerar och startats av just feministiska initiativtagare. Så ni kanske ska läsa på och göra lita efterforskningar först.)
Citera
2017-07-09, 12:10
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SarahWhite
Ja, snälla!! Jag vill se lite flashbackspuckon göra något annat än att skriva här. Nu ska vi se om du kommer stå får det du sagt och gör detta. Men jag slår vad om att dagen kommer passera och inget händer!!

Det tror jag också eftersom att det enda vi har som enar oss är vår kritik till feminism. Vi är inte ideologiskt sammanbundna på något vis och har inget gemensamt med varandra egentligen.

Vi är inte flockdjur som feminister helt enkelt och baserar inte vårt självförtroende på att "alla andra tycker likadant som mig, därför tycker jag rätt".
Citera
2017-07-09, 12:22
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SarahWhite
Ja, snälla!! Jag vill se lite flashbackspuckon göra något annat än att skriva här. Nu ska vi se om du kommer stå får det du sagt och gör detta. Men jag slår vad om att dagen kommer passera och inget händer!!
Det sa man säker om feminismen en gång i tiden och just den dagen stämde det säkert… men se där, med tiden hände något
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback