Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-08, 23:22
  #1
Medlem
BluePlays avatar
Tjena, Tidigare ikväll köpte jag biljetter till mig och en kompis då vi har planerat att gå på Ed Sheeran på Friends Arena nästa sommar.

Då jag skulle iväg och jobba kväll och var rätt stressad, så sökte jag upp biljetterna fort och skrev in alla uppgifter snabbt som attans på viagogo som jag var inne på (tyvärr) för att lyckas få tag på biljetterna innan de såldes slut. Nu i efterhand när jag kom hem och tittar på mailet så blev jag fundersam då de skrev att E-biljetterna inte kommer vara tillgängliga för nedladdning förrän 3 dagar innan eventet, och att det även tillkommit avgifter så att biljetterna som skulle kostat 2300 kr nu hade gått på 3500?? Tydligen hade dom lagt till någon jävla bokningsavgift på 1200 kr. Förbannad och desperat som fan försöker jag nu få tag på något nummer eller Mail för att få pengarna tillbaka, men det ser inte ut att finnas..

Vad ska jag göra? Vill verkligen inte betala för den här skiten? Ska jag försöka gå till banken och häva transaktionen på något sätt eller ska jag försöka gå på konserten med biljetter som de inte ens står mitt namn på och som jag betalat överpris för? Pengarna lär väl inte ha dragits ännu då köpet skett under helgen?
Citera
2017-07-09, 00:45
  #2
Medlem
filmfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BluePlay
Tjena, Tidigare ikväll köpte jag biljetter till mig och en kompis då vi har planerat att gå på Ed Sheeran på Friends Arena nästa sommar.

Då jag skulle iväg och jobba kväll och var rätt stressad, så sökte jag upp biljetterna fort och skrev in alla uppgifter snabbt som attans på viagogo som jag var inne på (tyvärr) för att lyckas få tag på biljetterna innan de såldes slut.
Än så länge finns det biljetter kvar på Ticketmaster. Handla där?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback