Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-07-11, 11:58
  #13
Medlem
Limberjs avatar
"Min Sambo (Loco) har hållt på med ridsport sen hon var 14 och gör det än idag (nu är hon mellan 19-25 år) och vart ju självklart lite rädd av händelsen och jag (Mad) måste erkänna att jag också blev lite Fundersam."

Jag undrar varför det var så viktigt att vi fick reda på vilka ni var? Det var inte direkt relevant till historien... annars kanske det här kan räknas som ett sammanträffande
Citera
2017-07-11, 18:40
  #14
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limberj
"Min Sambo (Loco) har hållt på med ridsport sen hon var 14 och gör det än idag (nu är hon mellan 19-25 år) och vart ju självklart lite rädd av händelsen och jag (Mad) måste erkänna att jag också blev lite Fundersam."

Jag undrar varför det var så viktigt att vi fick reda på vilka ni var? Det var inte direkt relevant till historien... annars kanske det här kan räknas som ett sammanträffande

Brukar allt vara någon som vill framföra ett meddelande till er!
Kontakta ett medium och hör efter om vad dom vill få sagt er!
Citera
2017-07-11, 20:12
  #15
Medlem
Herre Gud, hur fan kan folk vara så naiva och gå igang och noja och saker som är ta mig fan helt helvetes naturliga....

Det är oftast knökfullt på butikshyllor och krokar, så varor trillar ner mer eller mindre beständigt från sin plats, så att ett hästköttspaket råkar trilla ner framför en tjej som rider (vilket många tjejer gör eller har gjort) är liksom inget märkligt alls. Hört talas om tillfälligheter, slumpen...?

Men visst, ägna tid av ditt dyrbara liv åt att noja om att sådana händelser skulle vara nåt magiskt, nåt övernaturligt etc.... jäkla tokspån....
Citera
2017-07-11, 21:19
  #16
Avstängd
Plaguetongues avatar
det kan vara en tillfällighet också, tänk på det
Citera
2017-07-21, 04:31
  #17
Medlem
MadAndLocos avatar
Hej igen!
Tack ni som gav seriösa svar och även tack till vissa av er mindre seriösa då vissa svar var rätt roliga.

Jag kan ställa mig bakom det sista svaret och hålla med om att det nog bara var en tillfällighet och att vi kanske övereagerade en aning men just då var det lite Creepy..

Hoppas ni alla mår bra!!
Mvh Mad
Citera
2017-07-25, 21:18
  #18
Medlem
udons avatar
Det räcker väl för fan att någon som varit sugen på hästkött pillat på hyllan precis innan er. Jebus...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback