Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-07-08, 08:16
  #1
Medlem
MadAndLocos avatar
Ja mina vänner som rubriken lyder så hände det nåt jävligt märkligt när jag och min sambo (Loco) Var på affären och skulle inhandla lite käk och så vidare..

Det märkliga som hände var att när hon och jag Gick förbi hyllorna där allt pålägg finns så trillar det ner ett paket från hyllan och landar på marken precis framför oss.. Båda reagerar såklart och tittar ner och Upptäcker att det är ett paket med Hästkött som trillat ner rakt framför oss..

Vi ser oss omkring men det var inte ens någon där eller i närheten som vi kunde se så vi blev lite Nojjiga, Min Sambo (Loco) har hållt på med ridsport sen hon var 14 och gör det än idag (nu är hon mellan 19-25 år) och vart ju självklart lite rädd av händelsen och jag (Mad) måste erkänna att jag också blev lite Fundersam.

För kom igen nu mina vänner här på FB tänk lite på det här.... Det kunde ha rasat viiiiiilket skink eller salami paket osv men det var just HÄSTKÖTT som trilla ner precis vid oss..

Vi har även haft besök i vår gemensamma bostad, Det har flygit Tvålflaskor i duschen 2 gånger när ingen var där inne, och dom kan fan inte ha ramlat av sig själva eftersom vi har en väldigt bra hylla i duschen som schampo flaskorna står stadigt i så detta får oss att grubbla lite.

Snälla ni Seriösa flashbackare kan ni ge era åsikter och synpunkter om vad detta kan handla om? Är det lönt att besöka medium? Snälla bara seriösa svar..

TRAMS OCH ONÖDIGA KOMMENTARER IGNORERAS..


Med vänlig hälsning MAD
Citera
2017-07-08, 08:40
  #2
Medlem
MoaLjungs avatar
Ett spöke som inte vill att din sambo ska tävla?
Citera
2017-07-08, 08:44
  #3
Medlem
Mackan52s avatar
Se det som ett tecken från ovan att man inte ska leka med maten. Pålägg och grytkött är det enda hästar ska användas till.
Citera
2017-07-08, 09:46
  #4
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadAndLoco
Ja mina vänner som rubriken lyder så hände det nåt jävligt märkligt när jag och min sambo (Loco) Var på affären och skulle inhandla lite käk och så vidare..

Det märkliga som hände var att när hon och jag Gick förbi hyllorna där allt pålägg finns så trillar det ner ett paket från hyllan och landar på marken precis framför oss.. Båda reagerar såklart och tittar ner och Upptäcker att det är ett paket med Hästkött som trillat ner rakt framför oss..

Vi ser oss omkring men det var inte ens någon där eller i närheten som vi kunde se så vi blev lite Nojjiga, Min Sambo (Loco) har hållt på med ridsport sen hon var 14 och gör det än idag (nu är hon mellan 19-25 år) och vart ju självklart lite rädd av händelsen och jag (Mad) måste erkänna att jag också blev lite Fundersam.

För kom igen nu mina vänner här på FB tänk lite på det här.... Det kunde ha rasat viiiiiilket skink eller salami paket osv men det var just HÄSTKÖTT som trilla ner precis vid oss..

Vi har även haft besök i vår gemensamma bostad, Det har flygit Tvålflaskor i duschen 2 gånger när ingen var där inne, och dom kan fan inte ha ramlat av sig själva eftersom vi har en väldigt bra hylla i duschen som schampo flaskorna står stadigt i så detta får oss att grubbla lite.

Snälla ni Seriösa flashbackare kan ni ge era åsikter och synpunkter om vad detta kan handla om? Är det lönt att besöka medium? Snälla bara seriösa svar..

TRAMS OCH ONÖDIGA KOMMENTARER IGNORERAS..


Med vänlig hälsning MAD

Små, små vibrationer av t.ex. tung trafik, ventilationssystem eller slag i dörrar är saker som får saker som till synes står stadigt på hyllor att helt plötsligt trilla. Inget konstigt med det.
Citera
2017-07-08, 09:47
  #5
Medlem
Conams avatar
Läste ni inte den paranormala stackarens vädjan, inget trams och onödiga kommentarer
Citera
2017-07-08, 09:50
  #6
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conam
Läste ni inte den paranormala stackarens vädjan, inget trams och onödiga kommentarer

Jahaja. Du menar att en förklaring med fysikens lagar på hur det kan ha gått till är en oseriös kommentar i samanhanget med tanke på händelse och trådval. Så kan det ju vara.
Citera
2017-07-08, 10:52
  #7
Medlem
Oldberrys avatar
Antagligen en ande som vill säga något. Jag tror ni måste döda er häst och äta upp den annars kommer han få er att snubbla i duschen, det är det han försöker säga.
Citera
2017-07-08, 12:07
  #8
Medlem
Hästkött är inte så vanligt i butikerna. Kött ligger i kyldisken och faller inte ner på golvet..du ser nog vad jag tänker skriva härnäst. Nej jag tror inte på det du skriver men skulle det mot förmodan vara sant så ignorera alltid den här typen av händelser. Händelserna sker för att "fånga" er uppmärksamhet.

I den här situationen ska du oavsett händelse händelse ha is i magen och bevara lugnet. Du får aldrig lita på budskap som kommer från någon annan än dig själv. Ha aldrig tillit till någon främmande makt som lever i det fördolda som vill "guida" en levande människa.
Gud kastar in ner hästkött från hyllorna i butiken för att vägleda någon.
Du ser själv hur idiotisk det låter också.
Döda anhöriga har inte heller tid med sådant trams.

Det som ter sig störande och skrämmande är inte friskt och normalt och ska inte godtas av oss levande.
Citera
2017-07-08, 12:25
  #9
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Så Keshi är lös igen....här hjälper inga medium, det är bara bluff. Du får döpa ert nästa barn till Krishna Keshava så kanske det löser sig, annars lär han följa dig hela den här inkarnationen.
Citera
2017-07-08, 12:32
  #10
Avstängd
Vad pratade ni om eller tänkte på just innan det hände?
Citera
2017-07-08, 15:14
  #11
Medlem
TwoThousands avatar
Stämplade resten som ett troll..

Det är vanligt att någon försöker få din uppmärksamhet, väntar ett viktigt meddelande eller har du gjort någon illa så denna hemsöker dig tills du ska betala för det?
Citera
2017-07-10, 00:30
  #12
Medlem
heropsychodreamers avatar
Saker kan trilla ner av massor av anledningar, allt från tunga fordon som far förbi till sättningar i byggnaden och marken. I duschen är det förmodligen för att det är blött och fuktigt. Duschflaskorna blir blöta i botten och tillsammans med ytspänningen minskar friktionen så pass mycket att även stillastående objekt med låg tyngdpunkt ramlar omkull. Även om du har en sån duschhylla med 'kant'.

Kan tillägga att jag aldrig skulle avfärda något, jag tror visst på andra sidan osv. Jag drömtyder och läser tarot bl a. Men jag är jävligt bra på debunking också. Tror inte ni behöver ett medium för just det här men det kan väl vara kul att konsultera ett medium så där i allmänhet? Så kan ni passa på att fråga.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback