• 2
  • 3
2006-01-06, 13:07
Medlem
Carl-Willhelms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handenduvet
forumet finns till för att generera annonspengar. ingen annan anledning. Således bryr man sig föga om detta

Och vad menar du är så konstigt med det?

/CW
2006-01-06, 13:08
Administrator
admins avatar
För att besvara de frågor som diskuterats i tråden.

"Hur ser du på det faktum att Flashback aktivt spred bilder på minderåriga flickor? I England tom, som har så hårda lagar Very Happy , via Engelska FB. Lite peddovarning tycker jag, men vad tycker du? Var det rätt eller fel eller behöver man inte bry sig? Har du nåt svar?"

Engelska och svenska forumet är två separata frågor. Finns det frågor om hur engelska forumet drivs så bör dessa förslagsvis diskuteras där, och besvaras av det engelska forumets admin.
Personligen ser jag inget problem med bilderna du syftar på. Jag har sett dem, och ansåg dem inte vara mer kontroversiella än vad som visas på Lunarstorm varje dag.

"Hur ser du på det faktum att dina moderatorer knullar runt bland medlemmarna? Ur opartiskhetsynvinkel alltså? Ja, du vet moderatorer har ju trots allt lite makt över användarna när allt kommer omkring."

Om två personer, som båda är aktiva på forumet, har sexuellt umgänge med varandra så är det helt OK med mig, så länge de inte missbrukar sin situation. Vi har t.ex. moderatorer vars resp. pojk/flick-vän också är användare. Helt OK med mig. Om någon moderator skulle utnyttja en användare, och använda sin moderatorstatus i syfte för detta, så skulle han/hon bli avsatt.

"Där Memnok recenserar CharlieR:s knullfunktioner i outlaw och Tippi Hedren beredvilligt skickar bilder på sitt stånd i motljus till henne?"

Lite svårt för mig att kommentera, då allt som skrivs i Outlaw är sekretess. Om du försöker sprida en uppfattning bland användarna om att det är vad som händer i outlaw, så tror jag vi båda är överens om att du kommit ganska långt ifrån sanningen ...

admin
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in