Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-07, 19:29
  #1
Medlem
studioxswes avatar
Hej,
Jag är lite sugen på att flyga till Australien. Jag letar efter bolag/rutter med så få mellanstopp som möjligt, gör inget att flygningen är lång.

Krav på Business/First finns. Jag har kollat på Lufthansa, Singapore Airlines, SAS och Thai. Mindre än 3 mellanlandningar verkar vara svårt?
Citera
2017-07-07, 20:28
  #2
Medlem
BernardLoutres avatar
Kolla med Qatar och Emirates kanske!
Citera
2017-07-07, 23:09
  #3
Medlem
felstavadds avatar
Quantas eller British Airways är de jag flygit med förr minns inte om det var ett eller två stop, du skrev inte varifrån men jag flög från Kastrup. Jag tror de samkör rutten till Australien så priserna är nog de samma.
Citera
2017-07-08, 11:15
  #4
Medlem
Använd de ypperliga apparna flyscanner eller dylikt.
Citera
2017-07-08, 19:21
  #5
Medlem
studioxswes avatar
Aldrig hört talas om, och dom flesta låter dig inte välja first/business
Citera
2017-07-08, 19:31
  #6
Moderator
Neksnors avatar
Generellt sett så behövs, från Stockholm eller Köpenhamn, ett mellanöstern/sydostasienbolag om du bara vill ha ett stopp.

Emirates (samarbetar med Qantas)
Singapore airlines?
Qatar
Citera
2017-07-08, 21:18
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av studioxswe
Aldrig hört talas om, och dom flesta låter dig inte välja first/business

Jag reser jorden runt två gånger om året använder bara sökappar för mina resor. Alla appar fungerar att söka business/first class.

Hur svårt ska det vara, novis?
Citera
2017-07-09, 02:25
  #8
Moderator
Neksnors avatar
I brist på från-info i trådstarten justeras rubriken så att det framgår att det handlar om flyg från Sverige. Skulle det vara fel så går det bra att påpeka det i PM. Flyttar även tråden.

Australien --> Flyg: allmänt
/Moderator
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2853945

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback