Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-09-17, 08:50
  #37
Medlem
Exodus78s avatar
Status 17/9

Varit borta från FB ett tag. Ursäkta att PM-svar tagit lite tid för er som PM.at mig.
Har varit för jävla förkyld i 2 veckor och som att inte det vore nog åkte jag på ryggskott. Det har sänkt mig lite, men nu är jag tillbaka.

Är nu på V12 och 8 veckor in i kuren gjorde jag testo/östro prover. Känner min kropp och proverna bekräftade det jag redan visste - att jag ligger på rätt dosering AI.
Testo: 60nmol
Östro: <100pmol.

Mitt testosteronvärde är ju inte superhögt men ungefär vad som är gängse på den dosering jag kör. Östrogenet ligger bra och jag kör på med 0.5mg Arimidex varannan dag.

Hälsoläge
Mår helt okej. Inga biverkningar, potensen är bra.

Träningsläge

Inte tränat på ett par veckor men försöker nu sakta ta mig tillbaka.

Övrigt

Denna rapport blir inte speciellt spännande, som märks. Men kan åtminstone ge andra ett bra recept för en enkel Testo/EQ-kur.
Citera
2017-09-26, 21:20
  #38
Medlem
Hur går det med allt? Följer detta då min nästa kur i februari kommer bli 250mg TestoC e7d samt eq 300mg e3d. Går av på testo C 250mg e7d om 2 veckor och påbörjar pct varit på 13 veckor i min första testo kur. Kör även Hcg 0,5 ml 2ggr i veckan som avslutas samtidigt som jag startar pct på nolva och clomid.

vilka märken kör du på sakerna? från max eller?

Hoppas du e ok
Citera
2017-10-09, 20:31
  #39
Medlem
Exodus78s avatar
Hejsan alla!

Som ni märkt är jag inte speciellt aktiv här. Det är mycket i tillvaron, inte minst med tanke på att jag försöker träna alla tillfällen då jag inte har andra aktiviteter.

Kurstatus
Totalt ospännande. Jag har inte gjort några som helst förändringar. Ca 3 stick kvar med EQ/Testo och går sedan över till att köra 4 veckor med enbart Testo. Har lite i förrådet som jag behöver göra slut på så jag kör på med Testo tills det är slut helt enkelt.

Jag har gått upp ca 4kg med bibehållen fettprocent.

Hälsoläge
Inga som helst biverkningar. Dock haft lite förkylningar samt lite ryggskott som varit irriterande. Fått ganska välutvecklad rygg så jag tror jag behöver börja gå och få lite massage eller så...

Övrigt
Kuren är helt odramatisk - det bara löper på.
Upplever dock inte någon "EQ-magi" som det talas om här och var. För att vara ärlig så är min bästa kombo fortfarande Deca/Testo. För mig som är över 40 gjorde det mycket större skillnad med Deca vad gäller "krämpor" än vad EQ gör.

/Exo
Citera
2017-11-25, 09:46
  #40
Medlem
Exodus78s avatar
Hej

Är väldigt inaktiv här på F12 nuförtiden. Vill dock sammanfatta min kur lite för de som följt.

Status 25/11


Kuren är i princip avklarad och jag kör just nu hCG med 1 stick kvar. Går på Nolva om ca 1 vecka.
Jag har kört på enligt plan och som jag skrivit innan, är jag extremt trött på dessa sprutor etc.

Hälsoläge
Inga biverkningar genom denna kur. Jag har dock haft bra koll på mina värden och känner min kropp hyfsat efter några kurer i bakfickan.

Träningsläge
Varit sjuk och haft ryggskott, men nu börjat träna efter 2v uppehåll. Jag har insett att det är meningslöst att köra supertungt (vid min ålder) och kör istället fler reps och alltid till Fail.

Sammanfattning
Så vad gav denna kur? Är ju inte helt klar ännu men i nuläget har jag ökat ca 4kg muskelmassa. Jag är givetvis ingen förändrad människa men mycket har berott på att jag dras med skador. Framförallt bröst/axel som gör att jag inte kunnat träna bröst på över ett år. Skulle jag kunnat köra 100% varje pass är jag övertygad om att jag skulle kunnat få 5-7kg muskelmassa på denna kur.

Framtiden
Till vintern/våren planerar jag i nuläget en Testo/Nandro kur då jag känt mig i bäst fysisk form på Nandrolone. EQ var inget mirakel som det så fint beskrivs på många ställen. Tror faktiskt inte jag någonsin mer kommer köra EQ

Ha det fint!
Mvh Exo
Citera
2019-09-30, 09:03
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exodus78
Hej

Är väldigt inaktiv här på F12 nuförtiden. Vill dock sammanfatta min kur lite för de som följt.

Status 25/11


Kuren är i princip avklarad och jag kör just nu hCG med 1 stick kvar. Går på Nolva om ca 1 vecka.
Jag har kört på enligt plan och som jag skrivit innan, är jag extremt trött på dessa sprutor etc.

Hälsoläge
Inga biverkningar genom denna kur. Jag har dock haft bra koll på mina värden och känner min kropp hyfsat efter några kurer i bakfickan.

Träningsläge
Varit sjuk och haft ryggskott, men nu börjat träna efter 2v uppehåll. Jag har insett att det är meningslöst att köra supertungt (vid min ålder) och kör istället fler reps och alltid till Fail.

Sammanfattning
Så vad gav denna kur? Är ju inte helt klar ännu men i nuläget har jag ökat ca 4kg muskelmassa. Jag är givetvis ingen förändrad människa men mycket har berott på att jag dras med skador. Framförallt bröst/axel som gör att jag inte kunnat träna bröst på över ett år. Skulle jag kunnat köra 100% varje pass är jag övertygad om att jag skulle kunnat få 5-7kg muskelmassa på denna kur.

Framtiden
Till vintern/våren planerar jag i nuläget en Testo/Nandro kur då jag känt mig i bäst fysisk form på Nandrolone. EQ var inget mirakel som det så fint beskrivs på många ställen. Tror faktiskt inte jag någonsin mer kommer köra EQ

Ha det fint!
Mvh Exo

Bra rapport, tack.
Planerar nästa blast som blir om en månad efter 2mån återhämtning på testo e 250 ew.

Tidigare kurar,
Test e 250 e5d
Test e 500 e5d
Test p 350, tren 350, mast 400 ew
Nu: test e 250 ew.

Tankar,
Testo e 250 e5d och eq 400-500 för långsiktiga gains, få biverkningar och ökat välmående.
Alternativt test e/deca 250 e5d.

Är ute efter progression på stången och spegeln men har absolut inte bråttom och allmänt ökat välbefinnande.
Tren undviker jag gärna.

Tips på nästa icke monsterkur med din erfarenhet?

Hälsningar
Citera
2019-10-02, 15:02
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kimokaze
Bra rapport, tack.
Planerar nästa blast som blir om en månad efter 2mån återhämtning på testo e 250 ew.

Tidigare kurar,
Test e 250 e5d
Test e 500 e5d
Test p 350, tren 350, mast 400 ew
Nu: test e 250 ew.

Tankar,
Testo e 250 e5d och eq 400-500 för långsiktiga gains, få biverkningar och ökat välmående.
Alternativt test e/deca 250 e5d.

Är ute efter progression på stången och spegeln men har absolut inte bråttom och allmänt ökat välbefinnande.
Tren undviker jag gärna.

Tips på nästa icke monsterkur med din erfarenhet?

Hälsningar

Testo 500mg E5d borde du ju kunna kura på bra många gånger innan du behöver mecka med annat.

Annars kör testo+deca.

Men känns ju som att du borde fått bra resultat av dina kurer om du skött dom rätt. Men ditt sökande efter en bättre "icke" monsterkur tyder på annat.
Citera
2019-10-02, 17:41
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av centrum1234
winstrol, angående denna steroid, skall jag ta nolvadex under kur varje dag eller efter avslutad kur. Är det någon mer pct än nolvadex jag ska ta eller inte?
efter kur hahaha
Citera
2019-10-09, 21:37
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maskstryparn
Testo 500mg E5d borde du ju kunna kura på bra många gånger innan du behöver mecka med annat.

Annars kör testo+deca.

Men känns ju som att du borde fått bra resultat av dina kurer om du skött dom rätt. Men ditt sökande efter en bättre "icke" monsterkur tyder på annat.

Resultaten varierat, första vända såklart bästa.
Vill få resultat men inte för snabbt.

Gissar att 250/250 testo/deca är effektivare än 500 testo och 400-600 eq, eller?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback