Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2021-06-04, 13:00
  #97
Medlem
lossnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Men du kan inte förstå att vi inte ser det som ett problem. Vi ser det mer som "något som händer". Det är du som ogillar tatueringar och tatuerade människor medans tatuerade människor inte har några problem med dig. Inte som har med tatueringar att göra i alla fall.
Jag är övertygad om att det finns de som aldrig ångrar sina tatueringar eller div piercing osv.
Men när jag skrev tråden vände jag mig till de som börjat märka att deras tatueringar och annat inte längre ser ut som de en gång gjorde eller fyller samma syfte pga deras livssituation förändrats.
Men folk här känner sig bara provocerade, (och jag gillar att reta sådana
Citera
2021-06-07, 13:28
  #98
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lossnus
Inne i förnekelsefasen märker jag
Men den går över

Det bästa med Flashback är att du inte kan ta bort och/eller ändra gamla inlägg över en viss ålder. Så... "Flashback never forgets". Du har visat ditt sanna, fula nylle här nu - och det gör att du får alla emot dig. Jag tror innerst inne att DU är den som mår jävligt dåligt, som sitter med nån jävla skakisnervositet så snart du ser en tatuerad person!

Välkommen till verkligheten!
Citera
2021-06-12, 18:26
  #99
Medlem
lossnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexenhammer
Det bästa med Flashback är att du inte kan ta bort och/eller ändra gamla inlägg över en viss ålder. Så... "Flashback never forgets". Du har visat ditt sanna, fula nylle här nu - och det gör att du får alla emot dig. Jag tror innerst inne att DU är den som mår jävligt dåligt, som sitter med nån jävla skakisnervositet så snart du ser en tatuerad person!

Välkommen till verkligheten!
Vet inte vad du yrar om men,
Ok jag förstår att du känner dig kränkt och sårad, snyft...
Men, Jag skiter i dig och alla andra lättkränkta nollor och väntar fortfarande på svar ifrån de som läst trådstarten
Citera
2021-06-17, 14:24
  #100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lossnus
Vet inte vad du yrar om men,
Ok jag förstår att du känner dig kränkt och sårad, snyft...
Men, Jag skiter i dig och alla andra lättkränkta nollor och väntar fortfarande på svar ifrån de som läst trådstarten

Jag är inte det minsta kränkt. Jag står för mitt utseende, jag har inget dåligt självförtroende (varken innan eller efter tatueringar). Jag sitter mest åt skrattar åt dig, en vuxen människa (antar jag?) som sitter och uppenbart häver ur sig hur tappad man är som människa om man tatuerar sig, att man begått övergrepp på sin kropp och har dåligt självförtroende - för att sedan blåneka och till sist "halvt" erkänna och därmed skjuta över sina egna yttranden på andra.

Sorry, men du har varenda jävel i denna tråd emot dig. Återigen; internet never forgets. Jag kan fortsätta att läsa igenom den här tråden och dina fördomsfulla utspel mot allt och alla här, och hur du sen sitter och gråter störtfloder över hur synd det är om dig för "du har minsann aldrig påstått något".

INTERNET. NEVER. FORGETS.
Citera
2021-06-18, 00:43
  #101
Medlem
lossnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexenhammer
Jag är inte det minsta kränkt. Jag står för mitt utseende, jag har inget dåligt självförtroende (varken innan eller efter tatueringar). Jag sitter mest åt skrattar åt dig, en vuxen människa (antar jag?) som sitter och uppenbart häver ur sig hur tappad man är som människa om man tatuerar sig, att man begått övergrepp på sin kropp och har dåligt självförtroende - för att sedan blåneka och till sist "halvt" erkänna och därmed skjuta över sina egna yttranden på andra.

Sorry, men du har varenda jävel i denna tråd emot dig. Återigen; internet never forgets. Jag kan fortsätta att läsa igenom den här tråden och dina fördomsfulla utspel mot allt och alla här, och hur du sen sitter och gråter störtfloder över hur synd det är om dig för "du har minsann aldrig påstått något".

INTERNET. NEVER. FORGETS.
Du skriver, tjatar och upprepar dig på ett sätt som talar för att du faktiskt är sinnessjuk
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback