Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-10, 22:57
  #901
Medlem
Verkar ha varit en urusel DGW för många. Jag landar på 96 poäng vilket är mitt näst bästa för säsongen men är inte helt nöjd. Hade Masuaku med 12p längst bak på bänken till exempel.
Citera
2018-05-10, 23:18
  #902
Medlem
stayluckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BumbiBeer
Verkar ha varit en urusel DGW för många. Jag landar på 96 poäng vilket är mitt näst bästa för säsongen men är inte helt nöjd. Hade Masuaku med 12p längst bak på bänken till exempel.

79 poäng här. Årets DGW's har varit en besvikelse jämfört med fjolårets där jag plockade runt 150-160 poäng i ena (minns inte exakt). Min bästa omgång i år var komiskt nog i en BGW där jag fick 100 poäng från 7 spelare.
Citera
2018-07-20, 17:44
  #903
Medlem
InDrogoVeritass avatar
Snart dags för ny säsong, eller nyregistrering är möjlig iaf.
Har dock några frågor.

Nu när Pool köpt Allisson, vem av de andra får gå?

Nu när Mahrez gått till City hur ska de spela nu resp. vad ska Leicester ta sig till?

Andra övergångar jag missat går utmärkt att fylla på.
kommer det några namn utifrån så hade det varit intressant.

Jag förmodar att Heaton är tillbax från sin skada,
så vem av han och Pope får stå, dagsform?

Tack på förhand!
__________________
Senast redigerad av InDrogoVeritas 2018-07-20 kl. 17:47. Anledning: Glömde en grej.
Citera
2018-07-20, 22:23
  #904
Medlem
Poddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InDrogoVeritas
Snart dags för ny säsong, eller nyregistrering är möjlig iaf.
Har dock några frågor.

Nu när Pool köpt Allisson, vem av de andra får gå?

Nu när Mahrez gått till City hur ska de spela nu resp. vad ska Leicester ta sig till?

Andra övergångar jag missat går utmärkt att fylla på.
kommer det några namn utifrån så hade det varit intressant.

Jag förmodar att Heaton är tillbax från sin skada,
så vem av han och Pope får stå, dagsform?

Tack på förhand!

Enligt mig är det ingen vits att analysera något ännu, hinner ske så mycket ändringar, men skapa ditt lag nu om du vill, du har fria byten ändå.
Citera
2018-07-21, 09:07
  #905
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InDrogoVeritas
Snart dags för ny säsong, eller nyregistrering är möjlig iaf.
Har dock några frågor.

Nu när Pool köpt Allisson, vem av de andra får gå?
Till att börja med kan tråden för den nya säsongen rekommenderas. (FB) Fantasy Premier League 18/19

Angående Liverpools målvakter så är Ward såld till Leicester. Vill någon ha Mignolet blir han nog såld. Annars försöker man kanske låna ut Karius så att han får speltid och förhoppningsvis får tillbaka lite självförtroende.
Citera
2018-07-21, 15:38
  #906
Medlem
InDrogoVeritass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Till att börja med kan tråden för den nya säsongen rekommenderas. (FB) Fantasy Premier League 18/19

Angående Liverpools målvakter så är Ward såld till Leicester. Vill någon ha Mignolet blir han nog såld. Annars försöker man kanske låna ut Karius så att han får speltid och förhoppningsvis får tillbaka lite självförtroende.
Tack för tipset,
hade inte en susning om att det fanns en ny tråd.
Citera
2018-08-30, 17:33
  #907
Medlem
Skrev i fel tråd såg jag nu. Sorry!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback