Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-05, 14:49
  #1
Avstängd
KentSvenssons avatar
Här lämnar vi omdömen om GEP. http://www.ge-pharma.eu/

Snygga produkter som kan verifieras på hemsidan. En vän har satt Testo e 250mg och den är smärtfri och verkar göra jobbet. Han köpte 1ml ampullerna så dessa grönade han.
Citera
2017-07-25, 21:23
  #2
Medlem
laxes avatar
Kört deras multi test 350 och kan säga att jag är lite skeptisk till om de verkligen är 350mg i dem men nånting händer de kan ja säga sen e ja skeptisk mot all test över 250 dock, Ska prova deras parabolan( tren hex ) när min alpha pharma är slut
Citera
2017-07-26, 10:23
  #3
Avstängd
KentSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laxe
Kört deras multi test 350 och kan säga att jag är lite skeptisk till om de verkligen är 350mg i dem men nånting händer de kan ja säga sen e ja skeptisk mot all test över 250 dock, Ska prova deras parabolan( tren hex ) när min alpha pharma är slut


Uppge gärna om ni kör 1ml eller 10ml för det är inte samma tillverkare vad jag hört. Finns kopior på 10ml har jag hört rykten om.

Varför skeptiskt mot test över 250mg, med bra kokare så inga problem. Se max analyser på hemsidan t.ex.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback