Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-02-10, 22:45
  #37
Medlem
Stay true - är jävligt orginellt också.
Liksom Stay gold.
Citera
2018-07-28, 20:59
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Briklin
Det går säkert att jobba som vaktmästare eller soppgubbe med tatueringa på fingrarna. Nu finns det inte så många sjömän men det funkar säkert det med. Så det är säkert möjligt att ha ett jobb.

Lever du under en sten? Du låter helt efterbliven i dina föruppfattade meningar.

Kanske dags att slänga datorn och ut och börja lära känna lite nya människor? Vet det är läskigt lilla gubben men jag tror på dig!

Till TS: Skit i vad folk säger, gör det du vill ha på din kropp. Jag skulle dock tipsa att inte tatuera fingrarna som en första tatuering av flera olika skäl.

Att tatuera sig gör ont, inte alla som klarar smärtan, därav många som bara har 1-2 tatueringar. Fingrarna är bland det ondaste stället att köra på.

Sen låt aldrig fördomar hålla dig tillbaka i hur du vill leva ditt liv. Lyssna inte på bittea flashbacks mongon, inte en enda vettig person tycker tatueringar är konstiga, bara den svenska avundsjukan som sysslar med sånt!
Citera
2018-07-29, 00:24
  #39
Medlem
gersmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danneboi99
ja tycker det e colt vilka signaler då??
Loser. Typ stryk redan på öppen anstalt. "Ajma muddafucka hardass!". Du tränger dig i kön till maten och en morddömd svenne med sex månader kvar klipper till dig så du sitter som en död fluga på väggen. Har sett det. Inte riktigt läge att gola svennen.
Citera
2018-07-29, 00:31
  #40
Medlem
gersmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fLASH11
Lever du under en sten? Du låter helt efterbliven i dina föruppfattade meningar.

Kanske dags att slänga datorn och ut och börja lära känna lite nya människor? Vet det är läskigt lilla gubben men jag tror på dig!

Till TS: Skit i vad folk säger, gör det du vill ha på din kropp. Jag skulle dock tipsa att inte tatuera fingrarna som en första tatuering av flera olika skäl.

Att tatuera sig gör ont, inte alla som klarar smärtan, därav många som bara har 1-2 tatueringar. Fingrarna är bland det ondaste stället att köra på.

Sen låt aldrig fördomar hålla dig tillbaka i hur du vill leva ditt liv. Lyssna inte på bittea flashbacks mongon, inte en enda vettig person tycker tatueringar är konstiga, bara den svenska avundsjukan som sysslar med sånt!
Ont? Tatueringar är för kärringar. Scarification är för män. Särskilt när man gör det själv.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback