Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-05, 02:42
  #1
Medlem
Ska försöka fatta mig kort. Han är min livs kärlek, det känns som att jag dör utan honom. Vi har alltid bråkat, men inte utan anledning. Dock gått bra ändå med tanke på att vi träffats dagligen osv. Tills han flyttade till ett annat land (!). Då vägdes det dåliga (bråken) inte upp med ngt bra (att träffas). Han gör i princip allting nu som han lovade (utan att jag bad honom om det) att inte göra. Efter det senaste bråket vi hade så har han totalt slutat att svara mig, dessutom blockerat mig på typ alla ställen. Är nog 1mån sedan nu. Alltså vad ska jag göra? Har planer om att åka och träffa honom om ngn månad (jag är så galen), då jag till 99% tror att han skulle bli glad av att se mig och sluta tjura (som han typ gör nu och verkar kunna göra för evigt). Funderar även på att skicka honom ett brev/paket. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill inte höra att jag ska glömma och ge upp för så fungerar jag inte. Så förslag?
Citera
2017-07-05, 02:45
  #2
Medlem
Snozziehs avatar
Du låter som ett av mina ex, dvs helt jävla galen. Inte konstigt att han stack.
Citera
2017-07-05, 02:46
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cntstpwntstp
Ska försöka fatta mig kort. Han är min livs kärlek, det känns som att jag dör utan honom. Vi har alltid bråkat, men inte utan anledning. Dock gått bra ändå med tanke på att vi träffats dagligen osv. Tills han flyttade till ett annat land (!). Då vägdes det dåliga (bråken) inte upp med ngt bra (att träffas). Han gör i princip allting nu som han lovade (utan att jag bad honom om det) att inte göra. Efter det senaste bråket vi hade så har han totalt slutat att svara mig, dessutom blockerat mig på typ alla ställen. Är nog 1mån sedan nu. Alltså vad ska jag göra? Har planer om att åka och träffa honom om ngn månad (jag är så galen), då jag till 99% tror att han skulle bli glad av att se mig och sluta tjura (som han typ gör nu och verkar kunna göra för evigt). Funderar även på att skicka honom ett brev/paket. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill inte höra att jag ska glömma och ge upp för så fungerar jag inte. Så förslag?
Jag tror inte att någon som flyttar utomlands och blockerar en överallt är särskilt intresserad av en fortsatt relation. En misstanke jag har iallafall.

Jag föreslår att du åker till ett annat land och går in på en bar eller så och ser om du inte hittar någon ny som svarar istället. Då har du nästan honom igen.
Citera
2017-07-05, 02:47
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snozzieh
Du låter som ett av mina ex, dvs helt jävla galen. Inte konstigt att han stack.


Vad är det som gör att jag låter galen? Han flyttade inte av den anledningen, och tanken var att jag skulle flytta till honom.
Citera
2017-07-05, 02:48
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Jag tror inte att någon som flyttar utomlands och blockerar en överallt är särskilt intresserad av en fortsatt relation. En misstanke jag har iallafall.

Han flyttade inte av den anledningen, han ville jag skulle flytta dit med. Jag VET att han skulle vara som förut om han bara träffade mig. Han har typ lyckats glömt bort mig känns det som.
Citera
2017-07-05, 02:49
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Jag tror inte att någon som flyttar utomlands och blockerar en överallt är särskilt intresserad av en fortsatt relation. En misstanke jag har iallafall.

Jag föreslår att du åker till ett annat land och går in på en bar eller så och ser om du inte hittar någon ny som svarar istället. Då har du nästan honom igen.

Såg det sista nu. Var med honom länge och har inte problem att få killar. Är inte desperat eller vill ens ha ngn, bara honom.
Citera
2017-07-05, 02:52
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cntstpwntstp
Såg det sista nu. Var med honom länge och har inte problem att få killar. Är inte desperat eller vill ens ha ngn, bara honom.
La till det. Åk dit då och uppvakta honom om han bara är en suris. Annars kanske han gett upp er relation. Kanske ska du vara förberedd på det.
Citera
2017-07-05, 02:53
  #8
Medlem
MelPoomenes avatar
Sluta stör honom.

Han har väl gift sig, eller nåt.

Om han hade ett intresse kvar för dig så hade han varit kvar. Garanterat!
Citera
2017-07-05, 02:54
  #9
Medlem
Xer0s avatar
Du kan inte ändra på andra människors känslor, om de har bestämt sig att de inte vill ha dig längre så vill de inte.

Och det är ofta sådär vid breakups, för mig iaf. Jag vill få tillbaka henne, om jag bara kunde få en chans till att göra allt på rätt sätt.

Men har det gått sönder en gång så går det sönder igen, och efter 10 uppbrott och återföreningar och mängder med förolämpningar och brustna hjärtan så tröttnar människor.

Släpp det.
Citera
2017-07-05, 02:55
  #10
Medlem
Snozziehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cntstpwntstp
Vad är det som gör att jag låter galen? Han flyttade inte av den anledningen, och tanken var att jag skulle flytta till honom.

Vad som gör att du låter galen? Jag vet inte, åka till ett annat land i jakt på ett ex som uppenbarligen inte vill ha med dig att göra och sedan dyka upp bakom hans dörr som gubben i lådan. Hoppas han ringer polisen.
Citera
2017-07-05, 02:55
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
La till det. Åk dit då och uppvakta honom om han bara är en suris. Annars kanske han gett upp er relation. Kanske ska du vara förberedd på det.

Jo jag hade tänk så men är inget som händer över en dag.
Citera
2017-07-05, 02:56
  #12
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cntstpwntstp
Han flyttade inte av den anledningen, han ville jag skulle flytta dit med. Jag VET att han skulle vara som förut om han bara träffade mig. Han har typ lyckats glömt bort mig känns det som.

Vad var anledningen till hans flytt? När planerades den?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback