Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-04, 23:41
  #1
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Hej har ett problem och ett stort sådant.
Fick fiber förrigår och aktiverades igår på morgonen funkade kalasbra tills jag vaknade imorse och hade inget internet. Står bara "inget internet, oidentifierat nätverk". Har testat trr olika routrar och olika kablar, testat Att ansluta via wifi går ej heller. Testat olika datorer men samma på båda. Jag har även testat att köra kabel direkt från väggen och in i datorn utan någon router i mellan etc funkar ej heller. Har bredbandsbolaget och fiber är det Ip-ONLY som har grävt. Har frågat mina grannar och hos dom funkar det dock kör dom andra leverantörer. Snälla tips mottages tacksamt. Dock känns det som att felet inte ligger hos mig vad tror ni?
Citera
2017-07-05, 00:10
  #2
Medlem
Detta är problem som uppsår väldigt sällan, men är enkel är att fixa. Oftast bör din Problem lösare hantera dettta helt automatiskt och effektivt.
1. Höger-klicka på Wifi symbolet på din taskbar.
2. Sedan tryck på alternativet "Felsök Problem"
3. Gå igenom felsökarens "alternativ"

Voilà du är nu klar
Citera
2017-07-05, 00:18
  #3
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geolazakis
Detta är problem som uppsår väldigt sällan, men är enkel är att fixa. Oftast bör din Problem lösare hantera dettta helt automatiskt och effektivt.
1. Höger-klicka på Wifi symbolet på din taskbar.
2. Sedan tryck på alternativet "Felsök Problem"
3. Gå igenom felsökarens "alternativ"

Voilà du är nu klar

Önskar det vore så enkelt men testat detta redan funkar ej dessvärre. Funkar inte ens med kabel direkt i vägg till dator nått är helt galet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback