Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-07-21, 13:21
  #49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sargasso
Ja ca 1års utredning.

Konstigt tog knappt 3 veckor för mig att få ut mina 59 k
Citera
2017-07-21, 13:58
  #50
Medlem
jorgenstorm99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chloemm
har någon haft ett konto fryst på SVS?

Hej ANDREAS



Angående Ditt pokerkonto hos Svenska Spel



Vi vill meddela dig att ditt pokerkonto för närvarande är under utredning för misstänkt överträdelse av våra regler, vilket du godkände vid skapandet av kontot.



Ditt spelkonto kommer att vara låst tills utredningen är klar.

Gick från 3500:- till 59200 kronor på 20 minuter så förstår att dom är lite misstänksamma,

Saken är att min kompis var skyldig mig pengar så han förlorade med vilje mot mig hela tiden, Raisade 50 av potten innan flopp sen fold och gjorde så några gånger,

Vad kommer hända med pengarna? Och hur lång tid kan det ta? Vi har inte fuskat mot någon annan spelare, Utan vi körde HU och båda var med på att han skulle förlora mot mig för han var skyldig mig pengar och detta var lättast, Och tydligen emot reglerna, men frågan är kommer jag få 3500 till mitt svs konto och han tillbaka sina 56000?

Måste säga att det var en efterbliven lösning som ni hade.
1) Varför inte lösa skulden genom banköverföring / Swish?
2) Istället väljer ni att chipdumpa, inte nog med att ni riskerar att åka dit, så väljer ni att betala rake/avgift till svs på vägen. Vilket förefaller vara väldigt korkat. Betala staten en avgift för att lösa skuld istället för en banköverföring.
3) Korkat agerande
__________________
Senast redigerad av jorgenstorm99 2017-07-21 kl. 14:00.
Citera
2017-07-21, 14:45
  #51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jorgenstorm99
Måste säga att det var en efterbliven lösning som ni hade.
1) Varför inte lösa skulden genom banköverföring / Swish?
2) Istället väljer ni att chipdumpa, inte nog med att ni riskerar att åka dit, så väljer ni att betala rake/avgift till svs på vägen. Vilket förefaller vara väldigt korkat. Betala staten en avgift för att lösa skuld istället för en banköverföring.
3) Korkat agerande

För att jag hade 23.000 på mitt spelkonto som jag spelat upp, ville ha mer på min bankrulle. Och 1, jag har inte swish, 2, hade en insättningsgräns som tar 72 timmar att ändra. Snabbaste sättet var att göra såhär, förstår dock den sjukt kriminella handlingen, förtjänar nästan livstids fängelse för att jag fick pengar en kompis var skyldig mig.som tog 40 minuter istället för 3 dygn.. Ja fyfan för mig dom skulle behållt pengarna
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback