Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-07-08, 19:17
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mongokultur
Läste om följande fall:

(FB) Afghan våldtog och misshandlade flicka dömd 2017-06-30 - utvisad

Hur kan en mamma tillåta att en hazar sover i hennes tonårsdotters rum? Hazaren påstod sig vara 17 år gammal men har sagt till dottern att han är 22.

Min flickvän väntar barn och jag blir fan rädd när jag läser sånt här. Vad händer om jag dör? Hur kommer mina barn klara dig?

När ska vi börja diskutera svenska mödrars bristande moral, etik och ansvarstagande?

om man jackar i en kroknäsa eller svarting innebär det per automatik att man blivit över ovh ingen vill ha en. det finns en anledning till att knullar muslimer ovh negrar. tyer det är bra att dessa luder jackar i sådana som ingen normal människa vill ha.
Citera
2017-07-09, 00:31
  #14
Medlem
gersmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mnish
verkar som pappan inte finns med i bilden. typiskt att barnet gör vad den vill när en singel mor har ansvaret. sen kanske mamman har egna problem eller har en psykisk sjukdom. kanske t.o.m är alkoholist
Kanske, min erfarenhet är att ensamma mammor alltid spårar ur. Eller snarare - De spårar ur och förhållandet med mannen kraschar och sen står de där ensamma med barn, lika självsäkra som en tjackpundare med ADHD.
Citera
2017-07-10, 18:50
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mongokultur
Läste om följande fall:

(FB) Afghan våldtog och misshandlade flicka dömd 2017-06-30 - utvisad

Hur kan en mamma tillåta att en hazar sover i hennes tonårsdotters rum? Hazaren påstod sig vara 17 år gammal men har sagt till dottern att han är 22.

Min flickvän väntar barn och jag blir fan rädd när jag läser sånt här. Vad händer om jag dör? Hur kommer mina barn klara dig?

När ska vi börja diskutera svenska mödrars bristande moral, etik och ansvarstagande?
Menar du att din flickvän är lågbegåvad? Och varför har du inte gift dig med henne om ni ska ha barn?
Citera
2017-07-10, 21:01
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mongokultur
Läste om följande fall:

(FB) Afghan våldtog och misshandlade flicka dömd 2017-06-30 - utvisad

Hur kan en mamma tillåta att en hazar sover i hennes tonårsdotters rum? Hazaren påstod sig vara 17 år gammal men har sagt till dottern att han är 22.

Min flickvän väntar barn och jag blir fan rädd när jag läser sånt här. Vad händer om jag dör? Hur kommer mina barn klara dig?

När ska vi börja diskutera svenska mödrars bristande moral, etik och ansvarstagande?

Har du valt en kvinna med sund rasmedvetenhet, och ett aktoritärt förhållningssätt till sina blivande barn? I såfall behöver du nog inte oroa dig. I annat fall har du ju till viss del dig själv att skylla.
Citera
2017-07-14, 02:40
  #17
Medlem
Ruger89s avatar
Problemet är slappa fäder utan auktoritet i sina hem och föräldrar som skaffar och uppfostrar barn fast de själva fullkomligt saknar moralisk övertygelse. I Sverige är det spritkultur, hormusik, homofiliidieal och medströmssimmande pk-fjanteri som gäller. Då blir döttrarna lösaktiga och sönerna veka metrokärringar.

Svenska kvinnor är alltså defekta föräldrar därför att de saknar sund moral och etik, är lösaktiga och ogenomtänkta.
Citera
2017-07-15, 15:18
  #18
Medlem
godhetsapostelns avatar
Abdikerande föräldrar...och framför allt så har männen gett upp. Sverige har flest skilsmässor i hela världen. Skillsmässobarn är traumatiserade och blir sällan bra partners eller föräldrar själva.
Sånt här känner man mycket väl till vid våra universitet men får inte tala om då "kvinnans frigörelse" står över alla andra mål t.ex. barnens välbefinnande.
Citera
2017-07-25, 21:26
  #19
Medlem
Bump

(FB) Flykting hembjuden till kvinna våldtar 14-åriga dottern.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback